reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Czy te imiona serio są dziwne?

Dołączył(a)
7 Styczeń 2024
Postów
8
Cześć. Wiem, że jak ze wszystkim „ładne-nieładne” to kwestia bardzo subiektywna, ale chciałabym poznać waszą opinię.

Zawsze byłam osobą wrażliwą na język i z wykształcenia jestem filologiem. Od wielu lat obcuję z kilkoma różnymi językami i zagraniczne imiona kompletnie nie robią na mnie wrażenia. Sama mam rzadko spotykane imię, tak jak moja mama i chciałabym, żeby nadawanie takich imion stało się swego rodzaju tradycją w rodzinie. Nie chciałabym natomiast skrzywdzić swojego dziecka, a rodzina i znajomi mówią mi, że jak na polskie realia to przeginam xd wg mnie lekko przesadzają, ale może mają rację? To właśnie chciałabym sprawdzić.

Poniżej podaję listę imion i prosiłabym tylko o krótkie „tak” lub „nie” pod każdym z nich. Ostatnia propozycja, nr. 8, jest mojego męża.

1. Sava
2. Elena
3. Mila
4. Dalia
5. Arya
6. Yuna (czytane przez „j”)
7. Aurora
8. Jagoda

Proszę bez obraźliwych komentarzy i niekonstruktywnej krytyki, bo będę zgłaszać ;)

Z góry dzięki!
 
reklama
Oto moje typy :D
(jak piszę, ze nienazwałabym tak, to znaczy, że dla mnie nie na PL realia)

1. Sava - nie
2. Elena - ładne i chętnie bym tak nazwała
3. Mila - tak, nie nazwałabym
4. Dalia - tak, nazwałabym
5. Arya - nie
6. Yuna (czytane przez „j”) - nie
7. Aurora - tak, nie nazwałabym
8. Jagoda - nie podoba mi się, ale na PL realia nie jest dziwne