reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Test Clearblue pozytywny po czasie.

Dołączył(a)
20 Marzec 2024
Postów
12
Hey! Rano koło 5 zrobiłam test i czekałam do jakichś 5/7 minut i nawet cienia kreski. Poszłam spać i wstałam po jakichś 4 godzinach i takie coś. Jak to ogarnąć teraz? Czy to jest test pozytywny? Przyznaje, że nie mam zbyt dużego doświadczenia z testami. Jestem 5 dni przed @. Dziękuję za pomoc !
 

Załączniki

  • 20240320_113820.jpg
    20240320_113820.jpg
    1,5 MB · Wyświetleń: 521
reklama
Hey! Rano koło 5 zrobiłam test i czekałam do jakichś 5/7 minut i nawet cienia kreski. Poszłam spać i wstałam po jakichś 4 godzinach i takie coś. Jak to ogarnąć teraz? Czy to jest test pozytywny? Przyznaje, że nie mam zbyt dużego doświadczenia z testami. Jestem 5 dni przed @. Dziękuję za pomoc !
Test nie jest pozytywny. Nie wiem który rodzaj Clearblue robiłaś, ale w niektórych musi pokazać się plus a nie tylko jedna kreska. Poczytaj dokładnie instrukcje. A test powtórz w dniu miesiączki.
 
Hey! Rano koło 5 zrobiłam test i czekałam do jakichś 5/7 minut i nawet cienia kreski. Poszłam spać i wstałam po jakichś 4 godzinach i takie coś. Jak to ogarnąć teraz? Czy to jest test pozytywny? Przyznaje, że nie mam zbyt dużego doświadczenia z testami. Jestem 5 dni przed @. Dziękuję za pomoc !