reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Staraczki - I połowa 2020 roku

reklama
Ja bym chciała tak do końca maja-czerwca, termin niby na 24.10
Tylko mam bardzo stresującą pracę (negocjacje i kontrakty firmy z dużą ilością zer) plus jazda autem - czasami miesięcznie robię 3-4 tys kilometrów... więc zobaczymy jak to będzie.

Pracuję od 5 lat w tej firmie, mam umowę na nieokreślony od 4,5, podejście mają bardzo prokobiece więc gdyby się coś działo złego to też zrozumieją :)
Ja tak samo-negocjacje kontrakty i kwoty w mln euro (pracuje w paliwach) dobrze ze jezdzic duzo nie musze
 
Prywatnie kosztuje około 55£ !!! Więc po co ja mam robić jak widzę po teście ze ciemnieje ładnie . Do lekarza idę prywatnie 155£ i tak mi to już wystarczy . Za darmo mam wizytę w 6tym 8tyg i 12 i 20 przez moje poronienia. Resztę będę chodzić prywatnie ja nie zakładam źle bo nie chce źle musi być teraz dobrze i tego się będę trzymać musze to jakoś wytrzymać ze będzie dobrze i koniec innej opcji nie biorę pod uwagę . A jak się coś stanie to wtedy będę się martwić
A do jakiego miasta będziesz jechała na prywatna wizytę? Pytam, bo ja też z UK
 
Bo oni mają wyjebane. Ważne że kas win nabijasz. Chore czasy! Widzisz, myślę że tutaj był problem, ale to rozwiązałas i powinno zaskoczyć [emoji4] Nie raz naprawdę jest to coś malutkiego A zmienia wszystko! [emoji7]