reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Ząbkowanie?

szalonemarzenia1i5

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
3 Maj 2020
Postów
37
Cześć dziewczyny!
Pisze odrazu na forum bo jesteście świetne w doradzaniu! Mam córeczkę 4.5 miesiąca, od jakiś 2 tygodni ma bardzo rozpulchnione dziąsła i humorki 😂 podejrzewam że wychodzą zęby, ale proszę też o opinie mamusie, które mają już w tym doświadczenie, bo ja jestem całkowicie zielona w tym temacie. Mamy ogromy ślinotok, zmierzły humorek, wpychanie rączek do buzi i zdarzają się luźne kupki.
Dołączam zdjęcie, czy tak wygląda ząbkowanie?
Pozdrawiam ☺️
 

Załączniki

  • IMG_20230206_155842~2.jpg
    IMG_20230206_155842~2.jpg
    53 KB · Wyświetleń: 266
  • IMG_20230124_184615~2.jpg
    IMG_20230124_184615~2.jpg
    937,6 KB · Wyświetleń: 81
  • IMG_20230124_113546~2.jpg
    IMG_20230124_113546~2.jpg
    591 KB · Wyświetleń: 69
reklama
@szalonemarzenia1i5 jak na moje oko to ząbki. Widać na zdjęciu jak jedynki są zaczerwienione.
Z tym , że to może być "już wychodzą" albo i " falstart" 🙈
Mój bidulek też miał takie akcje i to niestety nie jeden raz. Wszystko jak opisujesz: zaczerwienione opuchnięte dziąsłaz brak apetytu, marudny, ślinił się na potęgę a rączki w buzi były noooon stop. Po czym sytuacja się uspokajała i wszystko się zaczynało od nowa po tygodniu czy dwóch.
Na pierwsze wyrżnięcie czekaliśmy w sumie ponad miesiąc 🙄😬