reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Pierwsze usg

Dołączył(a)
7 Maj 2024
Postów
3
Witam, lekarz ocenił ciążę na 5 tygodni 5 dni. Czy waszym zdaniem wszystko jak na tym etapie jest prawidłowo? Następną wizytę mam za 3 tygodnie, serduszka nie było jeszcze słychać i lekarz nie mówił że mam się czymś martwić, no ale ja już tak mam, nie znam się i nic tam na tym zdjęciu nie widzę 😏 proszę bez hejtu, ja po prostu jestem panikarą
 

Załączniki

  • IMG_4622.jpeg
    IMG_4622.jpeg
    190,4 KB · Wyświetleń: 377
reklama
Witam, lekarz ocenił ciążę na 5 tygodni 5 dni. Czy waszym zdaniem wszystko jak na tym etapie jest prawidłowo? Następną wizytę mam za 3 tygodnie, serduszka nie było jeszcze słychać i lekarz nie mówił że mam się czymś martwić, no ale ja już tak mam, nie znam się i nic tam na tym zdjęciu nie widzę 😏 proszę bez hejtu, ja po prostu jestem panikarą
Jeżeli nie ufasz zdaniu lekarza, to poszukaj innego. Bo to lekarz powinien powiedziec czy na tym etapie jest wszystko ok. Lekarz widzi caly obraz na USG. I jest wykształcony w tym kierunku ;)
 
Jeżeli nie ufasz zdaniu lekarza, to poszukaj innego. Bo to lekarz powinien powiedziec czy na tym etapie jest wszystko ok. Lekarz widzi caly obraz na USG. I jest wykształcony w tym kierunku ;)