reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Test PAPPA- USG prenatalne wg FMF a testy typu NIFTY/SANCO

Natka0

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
11 Styczeń 2023
Postów
43
Hej dziewczyny,
Potrzebuję porady. Jestem kompletnie zielona a czym więcej czytam na ten temat w Internecie tym mniej wiem :)
Byłam dzis u ginekologa, wg jego obliczeń jestem w 8+5 tc, zlecił mi wykonanie testu PAPPA_USG prenatalnego wg FMF, koszt całości z odpisami okolo 1000zł. Kurcze troche dużo zwłaszcza, że skutecznosc około 70% i małą dokladność.
Moje pytanie brzmi czy można zastąpić test Pappa +USG prenatalne wg FMF testami typu NIFTY, które są bardziej dokładne? Czy w tych testach są zawarte te testy PAPPA?
Nie wiem co mam robić, wole chyba dopłacić i mieć 99% pewności i spokojniejsza głowę. Jaka jest wasza opinia/doświadczenie na ten temat? Dziękuje z góry za każdą odpowiedz
:)
 
reklama
Hej dziewczyny,
Potrzebuję porady. Jestem kompletnie zielona a czym więcej czytam na ten temat w Internecie tym mniej wiem :)
Byłam dzis u ginekologa, wg jego obliczeń jestem w 8+5 tc, zlecił mi wykonanie testu PAPPA_USG prenatalnego wg FMF, koszt całości z odpisami okolo 1000zł. Kurcze troche dużo zwłaszcza, że skutecznosc około 70% i małą dokladność.
Moje pytanie brzmi czy można zastąpić test Pappa +USG prenatalne wg FMF testami typu NIFTY, które są bardziej dokładne? Czy w tych testach są zawarte te testy PAPPA?