• Weź udział w konkursie i wygraj laktator SmartSense i wyprawkę dla mamy 💖 Kliknij Do wygrania super nagrody, które ułatwią codzienne życie rodziców.

Wygraj grę z serii Słonik Balonik dla maluszka 💖 Wchodź Zadanie jest proste. Działaj i wygrywaj

reklama

Staraczki - I połowa 2020 roku

reklama
Ja bym chciała tak do końca maja-czerwca, termin niby na 24.10
Tylko mam bardzo stresującą pracę (negocjacje i kontrakty firmy z dużą ilością zer) plus jazda autem - czasami miesięcznie robię 3-4 tys kilometrów... więc zobaczymy jak to będzie.

Pracuję od 5 lat w tej firmie, mam umowę na nieokreślony od 4,5, podejście mają bardzo prokobiece więc gdyby się coś działo złego to też zrozumieją :)
Ja tak samo-negocjacje kontrakty i kwoty w mln euro (pracuje w paliwach) dobrze ze jezdzic duzo nie musze

Prywatnie kosztuje około 55£ !!! Więc po co ja mam robić jak widzę po teście ze ciemnieje ładnie . Do lekarza idę prywatnie 155£ i tak mi to już wystarczy . Za darmo mam wizytę w 6tym 8tyg i 12 i 20 przez moje poronienia. Resztę będę chodzić prywatnie ja nie zakładam źle bo nie chce źle musi być teraz dobrze i tego się będę trzymać musze to jakoś wytrzymać ze będzie dobrze i koniec innej opcji nie biorę pod uwagę . A jak się coś stanie to wtedy będę się martwić
A do jakiego miasta będziesz jechała na prywatna wizytę? Pytam, bo ja też z UK

Bo oni mają wyjebane. Ważne że kas win nabijasz. Chore czasy! Widzisz, myślę że tutaj był problem, ale to rozwiązałas i powinno zaskoczyć [emoji4] Nie raz naprawdę jest to coś malutkiego A zmienia wszystko! [emoji7]

Jeju, jak tak czytam to tak się cieszę, ze mam wręcz cudownego lekarza. Zaangażowanego. Zawsze mogę do niego zadzwonić. Czuje się bezpiecznie i wiem, ze jestem w dobrych rękach. Do tego jest wyczulony na punkcie hormonowi. Jest tez endokrynologiem i ma certyfikat FMF wiec u niego robie prenatalne. Usg na każdej wizycie. Generanie diagnostyka usg to jego konik bo wykłada na medycznej w katedrze diagnostyki usg.