reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Kiedy zrobić test ciążowy?

Silvana

Fanka BB :)
Dołączył(a)
22 Maj 2021
Postów
1 370
Cześć, dziewczyny. Jestem totalnym laikiem w tematach okołociążowych, zatem pomóżcie i nie besztajcie, plis 😛 .

Ostatnią miesiączkę miałam 30.06, owulacja była 15.07 wg kalendarzyka i tego dnia uprawiałam z partnerem seks bez zabezpieczenia, cykle mam 29-dniowe i regularne. Właściwie to nie były regularne starania, tylko jeden stosunek.

Wiem, że szanse na ciąże są niewielkie, ale mimo wszystko - kiedy najwcześniej mogę zrobić test ciążowy, aby miało to sens? Od dwóch dni bolą mnie piersi i sama nie wiem już, czy to zbliżająca się miesiączka, czy siła autosugestii. Dzisiaj zrobiłam jeden super czuły test, który wyszedł negatywny. W instrukcji widnieje: "Pink Test Super Czuły można przeprowadzić już 6 dni od momentu zapłodnienia", więc na tym etapie mógłby już coś pokazać - czy dobrze rozumiem?
 
reklama
Kalendarzyk to tylko statystyczne wyliczenia które nie mówią kompletnie o niczym. Ja na przykład nie mam drugiej fazy 14 dniowej tylko 13 dniowa i owulke miałam zwykle koło 16 dnia. Nie mając pojęcia kiedy była tak naprawdę owulacja to chyba faktycznie najlepiej poczekać do terminu miesiączki