reklama

Majóweczki 2009

szukałam iszukałam grupy mam z maja 09 i nic,wiec zakładam,i zapraszam wszystkie mamusie z tego m

Podziel się

Szybki przegląd

Kategoria
Termin porodu
Język
Użytkowników
5
W sumie wydarzeń
0
W sumie dyskusji
2
W sumie odwiedzin
600

Witamy

honda

majowa mama 2009
Dołączył(a)
6 Styczeń 2010
Postów
237
Miasto
Inverness/Szkocja
Rozwiązania
0
hej mam na imie Asia, moj synek to Macius,ma teraz prawie 8 miesiecy,jest fantastyczny jak kazde dzieciatko mamusi, ma wielki apetyt i nie usiedzi nigdy w jednym miejscu nawet paru minut. maly rozwija sie super,ale co nam spac nie daje to jego azs,walczymy ostro z tym, raz wygrywamy raz ponosimy kleske... takie zycie.a co u was? jak Wasze pociechy z maja 09 sie rozwijaja, podzielcie sie spostrzezeniami,radami dla innych mam,nowinkami itp. zapraszamy i czekamy na inne mamy
 
reklama

sheeppy

lutowa '07 majowa '09 :D
Dołączył(a)
11 Wrzesień 2008
Postów
1 445
Miasto
Jarocin / Kórnik
Rozwiązania
0
mój Szymek też wcale nie śpi, w dzień śpi 2 razy po pół godziny a w nocy nawet co 15 minut potrafi budzić się z rykiem na cycusia. a poza tym to raczkuje, chodzi w chodziku u jest bardzo pogodnym dzieckiem :-)
 

mama Niki

Ewelina
Dołączył(a)
31 Styczeń 2010
Postów
1 011
Rozwiązania
0
hej dziewczyny!Moja Niki śpi w ciągu dnia tak ok 3razy od40min-godziny,jedynie w nocy czasem jest kłopot bo budzi się z krzykiem i czasami mamy z mężem problem z uspokojeniem jej,niechce ani cycusia ani herbatki się napić ,pokrzyczy pare minut poczym poźniej usypia,niewiemy jaka jest tego przyczyna czy ma poprostu taki charakterek,a może winą jest ząbkowanie,jutro Nicol ma9 m-cy,jest bardzo ruchliwa i energiczna,wdzień jest słodka i pogodna,jedynie w nocy daje nam dość mocno o sobie znać,no ale przyczyną tego kiepskiego samopoczucia jest ząbkowanie-właśnie przebija się 3-ci ząbek
 

honda

majowa mama 2009
Dołączył(a)
6 Styczeń 2010
Postów
237
Miasto
Inverness/Szkocja
Rozwiązania
0
kobietki,trzeba sie reaktywowac!!!!! jestescie? co u Was i Waszych pociech? odwiedzajcie nasze forum,zaczynamy pisac i tu.

ja z rodzinka w chorobie,katary zalapalismy,Macius w sobote ma roczek i szykujemy wielka impreze!!!mam nadzieje,ze zdrowko nam dopisze.

ja jestem polonistka z zawodu i z zamilowania,logopeda, moge doradzicc w sprawach mowy,albo problemow z nia, wiec pytajcie jak macie ochote. od 2,5 roku mieszkamy w Szkocji, tu nie moge pracowac w zawodzie,nad czym bardzo ubolewam, ale mam nadzieje,ze niedlugo to sie zmieni.
Macius zaczal chodzic wiec mamy istny cyrk na kolkach!
zekam na wiesci od Was!
 

honda

majowa mama 2009
Dołączył(a)
6 Styczeń 2010
Postów
237
Miasto
Inverness/Szkocja
Rozwiązania
0
no nie ma nikogo ,pewnie kazda z was zadomowila sie juz na innym forum,no nic, bede i to odwiedzac,moze ktos sie pojawi
 
reklama

Nowe wątki

reklama

Konkursy i testy

Konkurs

Odważnie, lecz bezpiecznie – instakonkurs z Bella Baby Happy

Zgłoszenia przyjmujemy do 04/07/2019

Test

Przetestuj Mleczko ochronne SPF 50 o zapachu wanilii Lirene KIDS

Zgłoszenia przyjmujemy do 12/06/2019

Nowe pytania

Do góry