reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

Czerwcowe Mamy 2019

Jak tak czytam co piszecie to ja jestem jakąś kompletnie Zielona. O adapterze nie miałam pojęcia. O poduszce jeszcze nie pomyślałam... wózki to chciałam zacząć oglądać gdzieś w lutym ... coś jeszcze mnie ominęło? Czy jakas ignorantka ze mnie??

Kochana ja tylko jadę pooglądać póki co nie kupuje :) ale że mamy jutro luźną sobotę, żadnych gości to się wybieramy żeby pooglądać a zakup też pewnie jakoś w styczniu czy lutym

reklama
Myślę, że forum ma to do siebie - jest kopalnią pomysłów i inspiracji ;) też nie wiedziałam i nie myślałam o wielu rzeczach zanim o nich nie przeczytałam. Nie mam pewności co do płci, a już zaczynam ubranka oglądać... szok! Serio myślałam, że później mi się to załączy :D
Hahahaha ale ubranka to taka nasza kobieca cecha więc to się nie liczy ;p mamy po prostu do tego słabość;)

Kochana ja tylko jadę pooglądać póki co nie kupuje :) ale że mamy jutro luźną sobotę, żadnych gości to się wybieramy żeby pooglądać a zakup też pewnie jakoś w styczniu czy lutym
Nie no ja rozumiem ale ja o oglądaniu w lutym dopiero myślałam [emoji23] mam nadzieję że Wasza wymiane opinii na ten temat odnajde w lutym jak zacznę o tym myśleć albo zaraz może postrzelam screeny ;)

Teraz musisz się tym podzielić bo mnie ciekawość zezre [emoji23]