reklama

Czerwcowe Mamy 2019

reklama

Ces

Moderator
Członek załogi
Dołączył(a)
7 Sierpień 2018
Postów
335
Rozwiązania
0
Ruszamy jochane do boju
 

Ces

Moderator
Członek załogi
Dołączył(a)
7 Sierpień 2018
Postów
335
Rozwiązania
0
Troszke .....narazie staramy sie.Testy owulacyjne poszly w ruch i zobaczymy.Mam nadzieje ze zaskocze to moj 3 cykl staran .
 

Jotka_Szczotka

Fanka BB :)
Dołączył(a)
30 Sierpień 2017
Postów
2 578
Miasto
Pod Warszawą
Rozwiązania
1
Wiesz, z praktyki wiem, że takie siedzenie n forum i nastawia ie się to najgorsza rzecz jaką można sobie robić, a zwłaszcza zakładanie tematu.. Są tematy 'staramy sie'. Jeśli już, nastawianie się na konkretne terminy bardzo później boli.
 

Ces

Moderator
Członek załogi
Dołączył(a)
7 Sierpień 2018
Postów
335
Rozwiązania
0
Wiesz, z praktyki wiem, że takie siedzenie n forum i nastawia ie się to najgorsza rzecz jaką można sobie robić, a zwłaszcza zakładanie tematu.. Są tematy 'staramy sie'. Jeśli już, nastawianie się na konkretne terminy bardzo później boli.
Jesli sie nie uda to trudno. Ale napewno dojda tu super babeczki a wtedy usune sie z watku. spokojnieA na staramy sie niestety odnioslam wrazenie ze dziewczyny tam sie bardzo dobrze znają i ciezko bylo mi sie tam wbic.
 

Jotka_Szczotka

Fanka BB :)
Dołączył(a)
30 Sierpień 2017
Postów
2 578
Miasto
Pod Warszawą
Rozwiązania
1
Ok, to w sumie jest jakieś argument, no dobra to przycupne tu z Tobą i oby nam wyszło :) masz już dzieci???

Ja mam synka 3 i pół roku, w styczniu miałam biochemiczna, dziś powoli szykowalabym się na sąd ostateczny.. No ale niestety. Dla odmiany może się teraz ktoś będzie pchal na świat. :)
 

Ces

Moderator
Członek załogi
Dołączył(a)
7 Sierpień 2018
Postów
335
Rozwiązania
0
Ja mam juz dwie corki Oboje moja ciazy byly bardzo planowane i ta rowniez. Obie wskoczyly tak jak planowalam dlatego mysle ze z ta tez nie bedzie problemu. Mam juz 35 lat wiec to moj ost dzwonek na cos jeszcze
 

Jotka_Szczotka

Fanka BB :)
Dołączył(a)
30 Sierpień 2017
Postów
2 578
Miasto
Pod Warszawą
Rozwiązania
1
Zazdroszczam, o pierwsze dziecko starałam się 2 lata z byłym narzeczonym I ten w końcu mnie zostawił, a potem pojawił się mój mąż i pach synek za pierwszym podejściem. A teraz staramy się od roku z przerwą 3 mies po biochemicznej, bo mocno to przeżyliśmy oboje.. Ale nic nadal nic . Już nawet nie mam nadziej ze się rodzina powiększy, no chyba że sobie kota sprawie :D
Zobaczymy teraz wg OM powinnam dostać @ 14 ego. Więc już niebawem :D
 
reklama

Ces

Moderator
Członek załogi
Dołączył(a)
7 Sierpień 2018
Postów
335
Rozwiązania
0
W takim razie trzymam kciuki aby sie udalo u Ciebie Do 14 fakt juz tuz tuz. Zleci szybko.
 

Nowe wątki

reklama

Konkursy i testy

Konkurs

Zbudujmy coś razem. Konkurs z Alexandrem

Zgłoszenia przyjmujemy do 27/05/2019

Test

Przetestuj kołdrę obciążeniową Senso-Rex™

Zgłoszenia przyjmujemy do 26/05/2019

Konkurs

Sport&Fun. Konkurs z Alexandrem

Zgłoszenia przyjmujemy do 27/05/2019

Konkurs

Zagrajmy w coś! Konkurs z Alexandrem

Zgłoszenia przyjmujemy do 27/05/2019

Nowe pytania

Do góry