reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Majóweczki 2020

E tam. To komplement dopiero po 30stce ;)

Ja mam 33 lata i jestem księgowa. Jakiś czas temu będąc w kasie, podszedł Pab po wypłatę i zapytał czy mogę kogos poprosić bo w kasie jest jakieś dziecko. Ale się wkurzyłam. W pracy przez 6 miesięcy sporo ludzi myślało ze jestem stażystka i dostawałam szału.

Ja uważam ze spokojnie wyglądam an swój wiek. [emoji2][emoji2][emoji2]
Może kiedyś to docenię.
 
reklama
No ja też nie mam firanek, zasłon w domu. Tylko rolety dzień/noc :D

Ja nie pozwalam sobie na zbieractwo - wszystko wyrzucam (łącznie z duperelami męża). A jak córa dostanie kinder niespodziankę to zabawka od razu ląduje w koszu. Oszalałabym. Mieszkanie ma 120 metrów - więc chcąc nie chcąc dużo miejsca ale i dużo metrów do sprzątania, gdybym pozwoliła sobie na zbieractwo to bym w życiu tego nie ogarniała. 🤷🏻‍♀️
Tez mam tylko rolety zewnetrzne wiec tacy jestesmy bardzo na widoku
 
Tez mam tylko rolety zewnetrzne wiec tacy jestesmy bardzo na widoku

Mój mąż bardzo długo walczył ze mną aby nie było Firanek… Z tym że u nas, na przeciwko okien jest inny Blok i wieczorami wszystko było chamsko widać.
Niby Rolety są ale mi jednak brakowało tych Firanek, takich zwykłych prostych bez żadnych wzorków…