reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Ciąża pozamaciczna- czy trzeba usuwać jajowód?

Meguczi

Fanka BB :)
Dołączył(a)
1 Czerwiec 2020
Postów
234
Witajcie dziewczyny,

Piszę do Was z wielką prośbą o opinię. Jestem w tym temacie zielona (nie spodziewałam się że mi się to przytrafi), może Wy będziecie w stanie mi pomóc.

Jestem w mojej pierwszej ciąży aktualnie koniec 7 tc licząc od dnia ostatniej miesiączki. Beta z czwartku to 2189, dzisiejszej jeszcze nie mam. Pęcherzyka ciążowego brak. Od wczoraj jestem prewencyjnie w szpitalu, wysłana przez lekarza prowadzącego który zobaczył ciążę w jajowodzie. Lekarze przyjmujący nie potwierdził tej diagnozy, nic nie znalazł. Odbył nawet konsultacje telefoniczną z moim prowadzącym - mamy czekać aż ciąża się pokaże gdziekolwiek.

Dzisiaj na obchodzie lekarz dyżurujący dał znać że przy ciąży pozamacicznej w zdecydowanej większości przypadków wycina się też jajowód i że to rutynowe postępowanie. Zastanawiam się że skoro wczoraj jej jeszcze nie było widać, jestem w szpitalu na obserwacji, to czy musi dojść do wycięcia tego jajowodu? Nie da się wyciągnąć ciąży bez szkody? :( nie krwawie, nic mnie nie boli.
Serdeczne dzięki za jakąkolwiek waszą wiedzę i doświadczenie w tym temacie!
 
reklama