reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Poród

Anonimowa

Zaangażowana w BB
Dołączył(a)
21 Styczeń 2020
Postów
106
hej, przychodzę do was z takim pytaniem, ponieważ będzie to mój pierwszy poród i jestem zielona w tych sprawach, kiedy pojechalyscie do szpitala? Co ile minut miałyście regularne skurcze bądź ile po odejściu wód ? Chciałabym rodzic w szpitalu, który jest oddalony o 25 km od mojego miejsca zamieszkania, ale nie wiem kiedy wyjechać, czy zdążę dojechać.
 
reklama
Rozwiązanie
Ja to ciężki hardcorowiec byłam i rozum 19 latki miałam zgodnie z wiekiem więc tak....wody mi odeszły o 24 w nocy i zaczęły się bóle prawie odrazu,a że byłam sama w domu to wzięłam nospe i poszłam do łóżka 😁
Po 7 h pojechałam do szpitala ale to już nie mogłam kroku zrobić tak bolalo i rozwarcie 10cm 😱 o 9:15 urodziłam córkę 3670 ważyła...

Boże jak dziś o tym myślę to uznaje że nie powinnam mieć wtedy dzieci..... teraz odrazu jak się bóle zaczną jadę do szpitala
powiem ci, ze cię podziwiam 🤣 dziękuje za odpowiedz 😘
hej, przychodzę do was z takim pytaniem, ponieważ będzie to mój pierwszy poród i jestem zielona w tych sprawach, kiedy pojechalyscie do szpitala? Co ile minut miałyście regularne skurcze bądź ile po odejściu wód ? Chciałabym rodzic w szpitalu, który jest oddalony o 25 km od mojego miejsca zamieszkania, ale nie wiem kiedy wyjechać, czy zdążę dojechać.