reklama

5mies i 8kg rozm 74 czy to już nadwaga?!

Temat na forum 'Rozwój i zabawy' rozpoczęty przez zatrzymujacmoment, 22 Wrzesień 2016.

  1. zatrzymujacmoment

    zatrzymujacmoment Początkująca w BB

    Drogie mamy! jak w temacie. moj bobo (synek) ma 5 miesiecy i wazy ponad 8 kg. nosi ubranka na 74 i polskie ubranka 80 (tylko rekawy nieco za dlugie) zaczynam sie martwic ze to troche duzo jak na takiego maluszka. co sadzicie? ile wazyly wasze dzieciaczki w wieku 5 miesiecy? oczywiscie zdae sobie sprawe ze chlopcy troche inaczej niz dziewczynki. dodam ze rozwija sie w szybkim tempie, jeszcze nie siada ale przewraca sie na z pleckow na brzuszek i powoli zaczyna pelzac do tylu. je już słoiczki obiadki, podaje mu kaszke ryzowo kukurydzianą i dodaje do niej owoce i mleko humane. posiłków dziennie je 5-6 w tym ok 4 razy mleko 210ml. pije bardzo chetnie soczki rozcienczone z wodą. ile mu nie podam tyle wypije. doradzcie coś mamuśki, może za czesto go karmie? ale to taki głodomor!
     
  2. Kaana

    Kaana Fanka BB :)

    A co Ci powiedział wasz pediatra?
    Ja mam 15tyg coreczke ktora waży 6.7kg
    Tylko, ze my na kp, a po Twojej wypowiedzi wnioskuję, że wy na mm i juz rozszerzacie dietę. Jak dziecko rośnie i przybiera w tym samym centylu to ok.
     
    Ostatnia edycja: 22 Wrzesień 2016
  3. reklama
  4. goska03

    goska03 Fanka BB :)

    Moja córka była tylko na piersi i na 5 miesięcy ważyła 9300 potem już wolniej przybieraja na rok ok 11kg zaczęła się ruszać no taki typ . Natomiast syn dużo wolniej przybieral.
    Waga przy urodzeniu 3550 corki. Dziś ma 7 lat jest wysoka i szczupła nigdy nie było problemu z wagą. Taka uroda choć nie powiem śliczna nie była bo i gruba i lysa
     
  5. goska03

    goska03 Fanka BB :)

    Zapytaj teściowej jak tatuś wyglądał w niemowlectwie i swojej mamy o siebie. Mój mąż był duży a teraz 2 metry.
     
  6. rozmaryn

    rozmaryn 1+1+1+1 :)

    Myślę że powinnaś sprawdzić centyle. Jak różnica w centylach wagi i wzrostu jest mała to nie powinnaś się martwić.
     
  7. zatrzymujacmoment

    zatrzymujacmoment Początkująca w BB

    tak dokładnie mm, to Twoja córcia też pulpecik :) dziękuję za odp :)
     
  8. zatrzymujacmoment

    zatrzymujacmoment Początkująca w BB

    Kobietki, bardzo dziękuję za odpowiedzi :) nie liczyłam na tyle odp :D dziękuję! od razu zrobiło mi się lepiej !!!!!!!!
     
  9. Aneczka36

    Aneczka36 Zaciekawiona BB

    Hm..moze nie nadwaga, ale z pewnoscia niezbyt dobry bilans. Pamietaj, ze Twoje dziecko teraz rosnie, rozwija sie, dlatego trzeba je karmic jedynie dobra, zdrowa zywnoscia i tez nie rzesadzac z porcjami, bo bedzie mialo problemy potem.
     
  10. reklama
  11. mommy123

    mommy123 Zaciekawiona BB

    Przede wszystkim nie podawaj soczków, nawet rozcieńczonych. Tego się nie robi... Dziecko pwinno pić wyłącznie wodę. Jeśli sok (ale to dla starszych!) to przecierowy i to jako posiłek.
    Moim zdaniem je dużo - szczególnie na ten wiek... Ale ocena należy do lekarza i najlepiej udać się do niego, aby zbadał synka.
     
  12. Torunianka93

    Torunianka93 Zaciekawiona BB

    Mój synek ma 3.5mc , 6,5kg i nosi 68. Myślę, że także geny tutaj mają duże znaczenie.

    Napisane na PMT3277_3G w aplikacji Forum BabyBoom
     

Poleć forum