reklama
  1. Uwierz, że jesteś ok. Masz prawo mieć gorszy dzień, masz prawo czuć się zmęczona i popełniać błędy. Najważniejsze, że masz prawo być z siebie dumna. Razem z Dove świętujemy Dzień Mamy Świętuj z nami. Konkursowo/

    Wybierz zabawkę, która uszczęśliwi twojego maluszka Konkurs/

    Zamknij powiadomienie

chemioterapia

Temat na forum 'Ciąża, poród, połóg' rozpoczęty przez josefin, 27 Lipiec 2010.

  1. josefin

    josefin Zaangażowana w BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    witajcie,
    dziewczyny jak myślicie, czy nie obawiać się przebywania z osobą przyjmującą chemioterapię w jednym mieszkaniu.
    mam taką sytuację ,że przyjechała do nas chora Babcia i się leczy.
    nie wiem, jestem w 8 mc i mam 4-letniego synka, a mieszkanko nie za duże.
    jak wy to widzicie, może macie jakieś wskazówki ,doświadczenie itc.
    trochę się boję...
     
  2. Bombusia

    Bombusia Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Myslę, że niepotrzebnie sie martwisz, przeciez to babcia przyjmuje chemię do organizmu nie Ty i synek.
    Hmmm mam nadzieję, ze to nie ma wpływu na Twój stan.
    Pozdrawiam!!!
     
  3. reklama
  4. josefin

    josefin Zaangażowana w BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    no dobrze, ale wiesz że słyszy się ,że poźniej te toksyny jakoś tam z tego organizmu są wydalane itc.
    używa się wspólnie wanny,toalety itc.
     
  5. martaik

    martaik Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    znam sporo osób dotkniętych chorobą nowotworową i choć nie mieszkam z nimi pod jednym dachem to przyznam szczerze ze nigdy nie slyszałam o jakimkolwiek zagrozeniu dla osób trzecich nawet jeśli przebywają w jednym domu.
     
  6. kbetina

    kbetina Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Problem byłby wtedy gdyby babcia była poddawana naświetlaniom. Wtedy nie można w taką osobą przebywać ani ciężarnym ani małym dzieciom.
     
  7. Cornellka

    Cornellka Mama Zuzi i Kruszynki:-)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    nie powinnas sie obawiac moja mama kiedys tez brala chemie i jakos przebywalismy z nia w domu i nic nam sie nie stalo (wtedy bylismy dziecmi) najlepiej to spytaj lekarza jesli masz obawy
     
  8. Magdasf1

    Magdasf1 Kura domowa;)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    ja jestem w szoku...mamy 21 wiek a tu takie pytanie...z jednej strony rozumiem strach bo sama jestem mama, ale odpowiedz jest taa oczywista. POza tym wystarczylo by zadzwonic do przychodni zeby uzyskac "wiarygodna" odpowiedz na twoje pytanie
     
  9. josefin

    josefin Zaangażowana w BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    a ja może wolałam spytać koleżanki?
    a jeśli Ci nie pasuje to się zwyczajnie nie wypowiadaj!nikt Cię nie prosił!
     
  10. reklama
  11. Magdasf1

    Magdasf1 Kura domowa;)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    josefin nie denerwuj sie bo w twoim stanie to chyba nie wskazane ;-) poprostu tak samo jak ty mozesz "bac" sie chemioterapii,ja moge niedowierzac ze ktos moze sie jej "bac". ot to chyba wzystko ;-)
     
  12. josefin

    josefin Zaangażowana w BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    :-),absolutnie jestem spokojna.
     

Poleć forum

  1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności i efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.
    Zamknij powiadomienie