reklama
Forum BabyBoom.pl

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Kochani, umiera młoda mama. To koleżanka jednej z naszych moderatorek @89katia. Być może uda sie ocalić jej życie, ale (jak zawsze) potrzba na to pieniędzy. I to nie za miesiąc, nie za dwa, tylko teraz. Dorzuć się do zbiórki. Każda wpłata, nawet ta symboliczna daje jej większą nadzieję, że wróci do swoich maluszków. Dziękuję. aniaslu Poznaj Anię i jej dzieci. I podejmij decyzję.

reklama

Chlamydia a ciąża

emimart

Aktywna w BB
Dołączył(a)
21 Październik 2005
Postów
74
Rozwiązania
0
Witajcie!Chciałabym wiedzieć, co wiecie na temat zakażenia chlamydią. Gdzie można dokonać badania na obecność takich intruzów. Ja jakoś nie mogę dotrzeć do sensownych źródeł informacji, gdzie można zrobić takie testy. Jestem w ciąży i ciągle napotykam na takie informacje "kobieta w ciaży powinna mieć zrobiony test na obecn.chlamydii", "przed zajsściem w ciążę powinnyśmy zrobić test na chlamydię". I na tym koniec. Pytałam lekarza- temat jakby nie do końca wyjaśniony. A ja bym chciała sprawdzić. Pomóżcie!
 
reklama

polunia78

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
27 Grudzień 2007
Postów
33
Rozwiązania
0
Na chlamydie z tego co się orientuje można zrobic badania z krwi, albo z moczu, chociaz glowy sobie uciac nie dam – czy na pewno tylko takie i jaka jest ich skutecznosc...bo wszedzie są jakieś sprzeczne informacje. Sama chcialabym wykonac takie badanie ( w ciazy nie jestem), ale mam pewne podejrzenia, ze to może być chlamydia( częste zapalenia pecherza)...zastanawiam się tylko jak to będzie potem wplywalo na dalsze starania się o dziecko...czy to można porzadnie wyleczyc, raz na zawsze zeby nie doszlo do jakichs powiklan??
 

esbeen

Początkująca w BB
Dołączył(a)
2 Lipiec 2008
Postów
18
Rozwiązania
0
Faktycznie to co słyszałam ,że dla kobiet w ciąży Chlamydia może stanowic powazne zagrożenie Smyk
że może nawet doprowadzić do przedwczesnego porodu, albo poronienia...jeśli chodzi o skuteczne leczenie to słyszałam ,że jest niestety dość długotrwałe, i mogą też zdarzać się nawroty...
 

danutka30

Początkująca w BB
Dołączył(a)
5 Styczeń 2009
Postów
22
Rozwiązania
0
dokładnie z tą chlamydią to nie ma żartów!! proponuje jak najszybciej dowiedzieć się w poradni lekarskiej jakie dokładne badania trzeba zrobić. Ja wiem tyle że najpierw robi się wymaz na Chlamydia trachomatis a jak wyjdzie dodatni to warto zrobić z krwi w klasie przeciwcial IgG i IgM. Ceny są różne ale jedno badanie to ok 40 zł, a posiew i krew coś ok 120zł.
 

Mysia!

Lutowa mama
Dołączył(a)
8 Luty 2009
Postów
1 100
Miasto
UK
Rozwiązania
0
Witajcie!Chciałabym wiedzieć, co wiecie na temat zakażenia chlamydią. Gdzie można dokonać badania na obecność takich intruzów. Ja jakoś nie mogę dotrzeć do sensownych źródeł informacji, gdzie można zrobić takie testy. Jestem w ciąży i ciągle napotykam na takie informacje "kobieta w ciaży powinna mieć zrobiony test na obecn.chlamydii", "przed zajsściem w ciążę powinnyśmy zrobić test na chlamydię". I na tym koniec. Pytałam lekarza- temat jakby nie do końca wyjaśniony. A ja bym chciała sprawdzić. Pomóżcie!
Ja testu na chlamydie nie zdazylam zrobic przed ciaza bo po 2 tygodniach jak sie dowiedzialam ze mam to swinstwo zobaczylam na tescie 2 kreseczki Bylam najszczesliwsza osoba na swiecie ale jednoczesnie balam sie ze dzidzia moze miec jakies wady genetyczne a dodatkowo dostalam silny antybiotyk (nie wiedzac jeszcze o ciazy)Jednak lekarze zapewnili mnie ze antybiotyk nie mial zadnego wplywu na malenstwo A chlamydia tez nie moze mu zaszkodzic no chyba ze nie leczona
 
Dołączył(a)
11 Marzec 2009
Postów
1
Rozwiązania
0
Z doświadczenia - Badanie można wykonać w czasie ciąży i najwiarygodniejszy to wymaz, (trzeba tylko uprzedzić o ciąży ginekologa który badanie wykona) jeżeli wyjdzie dodatnio to lekarz powinien przepisać antybiotyk - bierze się go przez 3 dni, ale Twój partner również musi go brać. Przenosi się drogą płciową i kobieta sama funduje to mężczyźnie. Później powtarzasz badanie i zazwyczaj wszystko jest ok- problem występuje gdy chlamydia jest nie leczona!
 
Dołączył(a)
26 Lipiec 2009
Postów
2
Miasto
Wuppertal
Rozwiązania
0
witam wszystkich serdecznie!!
Badanie w kierunku Chlamydia powinny byc wykonane podczas pierwszego badania ciezarnej. Pierwsze z wymasu specjalnego nie zwykly do tego z badania krwi i moczu.Kazdy ginekolog powinien odrazu zlecic te badanie.
Niestety ja mam ta bakterie i nie zdawalam sobie sprawy przed ciaza jakie badania trzeba robic bo nikt mnie nie poinformowal a robilam nawet wczesniej wymas i nie wykryli ich. Najlepiej jak najwczesniej wykryc to bo prowadzi czesto do niemozliwosci zajscia ciazy albo pekniecia pecherzyka albo do zapalenia spojowki, pluc u dziecka- takie informacje zdobylam od lekarza.
Niestety teraz musze czekac i prosze o jakie kolwiek informacje od ludzi ktozy byli w tej samej sytuacji co ja teraz jeste-jak przebiegla ciaza i jakie wplynely bakterie na dziecko po urodzeniu
 
Dołączył(a)
12 Sierpień 2009
Postów
11
Rozwiązania
0
Witam!
Jestem w 32 tygodniu ciazy. Dowiedzialam sie, ze jestem zakazona chlamydia:( polozna mowi,zebym sie za wczasu nie martwila, ze do porodu bede brala antybiotyki (3tyg.) i ze najwazniejsze,zeby dziecko nie zakazilo sie przez porod tym paskudztwem:( czytalam na ten temat na roznych stronach i dzisiaj plakalam caly dzien.. czy mam szanse wyleczyc to przed porodem, zeby dziecko nie mialo powiklan? Czy ktoras z Was cos wie na ten temat,bo ja normalnie trzese sie ze strachu o malenstwo:(dowiedzialam sie dopiero teraz, dlatego ze jestem w UK i nie robili mi wczesniej wymazu,dopiero tydzien temu jak zglosilam sie do szpitala po lekkim krwawieniu.prosze o odpowiedzi jak najbardziej szczere dzieki z gory!
 

mruva

Fanka BB :)
Dołączył(a)
3 Listopad 2009
Postów
205
Rozwiązania
0
A czy jesli lezalam w czasie ciazy w szpitalu i robili mi tam wymaz. A w nim nie bylo chlamydii to znaczy ze go nie mialam, czy to musi byc wymas pod tym katem specjalnie robiony? Bo okazalo sie ze moj maz teraz ma. Jestem juz po porodzie 3 miesiece, ciecie.
 
reklama

kłaczek

Fanka BB :)
Dołączył(a)
14 Styczeń 2009
Postów
10 039
Miasto
Keadby
Rozwiązania
0
Czy zakażenie chlamydią daje jakieś specyficzne objawy? Czemu pytam? Nie robiłam badań w tym kierunku, natomiast być może mam to draństwo w domu - moja kotka ma od dłuższego czasu zapalenie spojówek którego niczym nie idzie zwalczyć. Ostatnio dostała Oxycort (na chlamydię skuteczny) i objawy mijają. Wet powiedział że posiew mija się z celem bo wyszedłby i tak jałowy. Zakładam, że jeśli u Miyuki to chlamydioza, to mogłam się załapać z racji normalnej pielęgnacji zwierza, ale żadnych objawów nie mam.
 
Autor Podobne tematy Forum Odpowiedzi Data
J Potrzebuję porady 4
Paulinax Ciąża, poród, połóg 11
D Potrzebuję porady 30
ida7 Dzieci urodzone w lutym 2006r. 3

Polecamy

null

Nowe wątki

reklama

Nowe pytania

Do góry