reklama
  1. Uwierz, że jesteś ok. Masz prawo mieć gorszy dzień, masz prawo czuć się zmęczona i popełniać błędy. Najważniejsze, że masz prawo być z siebie dumna. Razem z Dove świętujemy Dzień Mamy Świętuj z nami. Konkursowo/

    Wybierz zabawkę, która uszczęśliwi twojego maluszka Konkurs/

    Zamknij powiadomienie

Ciaza bezzarodkowa.

Temat na forum 'Porady położnej' rozpoczęty przez kłaczek, 27 Czerwiec 2011.

  1. kłaczek

    kłaczek Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Szukam po necie i tej informacji nie potrafie wyszukac. Jak dlugo moze sie utrzymywac ciaza bezzarodkowa? Chodzi mi o czas w jakim powinno dojsc do samoistnego poronienia. Mam za soba jedna taka, poronilam w 12 tygodniu, w styczniu tego roku, ale bralam wowczas luteine (2x1tbl.) co moze zaburzac przebieg "zdarzenia". W tej chwili jestem na poczatku 12 tygodnia i zaczynam zaliczac panike a na scan przed 13 tygodniem nie mam co liczyc w tej dziurze. Chcialabym wiedziec, czy jest mozliwe, zeby sytuacja sie powtorzyla. Jestem bez zadnych "wspomagaczy" - nie biore progesteronu. Objawy normalne - sennosc, nudnosci, powiekszenie i bolesnosc piersi - ale poprzednim razem czesc objawow ustapila dopiero w kilka dni po poronieniu, wiec nie jest to dla mnie zadne upewnienie.

    Nim uzyskalam odpowiedz na pytanie, mialam planowy scan. Od 08.07 wiem, ze jestem w ciazy naprawde, tzn. widzialam fikajace koziolki malenstwo. Wiem wiec, ze ten problem juz mnie nie dotyczy, ale odpowiedz moze sie przydac innym matkom, mieszkajacym w krajach o podobnym do obowiazujacego w UK systemu, gdzie nie wykonuje sie scanu przed 12 tygodniem ciazy.
     
    Ostatnia edycja: 10 Lipiec 2011
  2. reklama

Poleć forum

  1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności i efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.
    Zamknij powiadomienie