reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

Czy mogę być w ciąży???

Dołączył(a)
17 Listopad 2019
Postów
3
Rozwiązania
0
Mam taki problem otóż ostatnia miesiączkę miałam 24.10. Biorę tabletki antykoncepcyjne 1,2, listopada wapolżylam z mężem wczoraj tj 14. 11 i 15.11 listopada mam różowy śluz jest go sporo mam uczucie że cały czas jest tam mokro. Dodam że od 15 października brałam sterydy i leki przeciwbólowe oraz Niesteroidowe leki przeciw zapalne czy te leki mogły osłabić działanie tabletek antykoncepcyjnych i czy mogę być w ciąży?
 
reklama

LadySnow

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
5 Listopad 2019
Postów
68
Rozwiązania
0
Wiele czynników może mieć wpływ na jakość antykoncepcji. Jeśli się martwisz, zrób jutro badanie beta hch
 
Dołączył(a)
17 Listopad 2019
Postów
3
Rozwiązania
0
Wiele czynników może mieć wpływ na jakość antykoncepcji. Jeśli się martwisz, zrób jutro badanie beta hch
Martwię się ponieważ nie jest to odpowiednia dla mnie pora na kolejną ciąże ponieważ mam poważne problemy ze zdrowiem. A w ulotkach leków które biorę nic nie pisze ze osłabiają działanie tabletek anty.
 

LadySnow

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
5 Listopad 2019
Postów
68
Rozwiązania
0
Rozumiem. Mi kiedyś ginekolog powiedział, że różne rzeczy mogą osłabić działanie tabletek. Zresztą, żadna antykoncepcja nie daje 100% pewności. Myślę, że badanie z krwi i wizyta u ginekologa powinny rozwiązać Twoje wątpliwości.
 

Polecamy

null

null

Nowe wątki

reklama

Nowe pytania

Do góry