reklama

Czy moge byc w ciazy?

Temat na forum 'Potrzebuję porady' rozpoczęty przez ilovemyman, 4 Wrzesień 2014.

  1. ilovemyman

    ilovemyman Gość

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Od czterech miesiecy biore tabletki regularnie,lecz boje sie ze moge byc w ciazy poniewaz mam pewne objawy..Razem z chlopakiem nie zabezbieczamy sie dodatkowo i on konczy we mnie. Jestem osoba dosyc nerwowa,ale ostatnio to nasililo sie do granic mozliwosci,brakuje mi w kazdej potrawie soli,piersi staly sie wieksze i wrazliwe,brzuch stal sie jakby okraglejszy. Nie wiem co mam myslec,ani tez co powiedziec chlopakowi..pomocy! :(
     
  2. poziomki

    poziomki mama 00 08 11 13 15

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Zrób test!! lub idz do lekarza Twoje samopoczucie może mieć też związek z reakcją na hormony.
     
  3. reklama
  4. ilovemyman

    ilovemyman Gość

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Chcialabym wiedziec jak bardzo mozliwa jest ciaza?
     
  5. musli_3

    musli_3 Zaangażowana w BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Moim zdaniem, jeśli bierzesz tabletki regularnie (i dopiero od 4 miesięcy) bardziej stawiałabym na to, że hormony Ci się jeszcze nie unormowały albo masz źle dobrane pigułki. Idź do lekarza i opisz mu co się dzieje. Wg mnie przy zażywaniu tabletek (REGULARNYM) szanse na zajście w ciąże są znikome. Więc nie stresuj się na zapas, kup test ciążowy jeśli Cię to uspokoi ale przede wszystkim do ginekologa się wybierz- niech Ci tabletki zmieni może.
     
  6. poziomki

    poziomki mama 00 08 11 13 15

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Przy regularnym braniu tabletek też zdazały się ciąze. Szansa jest zawsze bo zadna metoda nie daje 100% pewności. Szanse że to ciaża wynoszą jakiś 1%
     
  7. ilovemyman

    ilovemyman Gość

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Wlasnie balam sie,ze za krotko biore te tabletki,ale uspokoilas mnie. A jeszcze chcialam dodac,ze w sierpniu ominelam okres,znaczy przeszlam od razu do tabletek czynnych,przez co caly miesiac nie mialam okresu,a kiedy w koncu nadszedl to trwal 3 dni (gdzie ZAWSZE moj okres trwa 7-8 dni),nie wiem czy to moglo miec jakis wplyw.
     
  8. poziomki

    poziomki mama 00 08 11 13 15

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    To jest zawsze granie na hormonach i tak naprawde ciezko przewidziec reakcje na ich przyjmowanie:) Może faktycznie te konkretnie proszki nie sa dla Ciebie, orgaizm adaptuje się do pół roku więc jeśli nie bedziesz z nich zadowolona to poproś o zmiane, na rynku jest ich sporo. Ja kiedyś dobrze reagowałam na hormony teraz niestety nic nie moge brac:/

    Aha i proszki daja pełna ochrone juz po miesiacu stosowania:)
     

Poleć forum