reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Czy muszę mieć położna środowiskowa? I skąd ją wziąć

OhKrysiu

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
11 Maj 2022
Postów
65
Hej!
Jestem w 32 tygodniu ciąży, to moja pierwsza ciąża. Jestem pod stałą opieką lekarza (co tydzień) że względu na cukrzycę ciążową. On jednakże nie dał mi wyczerpującej odpowiedzi na to pytanie.Zaczynam czytać o położnych środowiskowych i wybaczycie ale nie bardzi rozumiem jaka jest aktualnie jej funkcja, czy jest obowiązkowa i skąd ją wziąć? Gdzieś w internecie znalazłam że w ciąży przychodzi i robi "szkołę rodzenia" i że wykonuje ktg ale czy to prawda? I po porodzie dogląda dzieciaczka? Ale w jakim wymiarze czasu? Co jeśli jej nie wybiorę? Czy i tak przyjdzie? Proszę o pomoc dużo informacji w internecie jest nieaktualnych, nie wiem za co się zabrać. Pozdrawiam
 
reklama
Może masz przypisana położna w tej samej przychodni co lekarza podstawowej opieki zdrowotnej? Zdaje się że na internetowym koncie pacjenta możesz zobaczyć dane swojej poz w tym położnej.

Różne są położne, od niektórych faktycznie możesz mieć indywidualna szkole rodzenia, od innych pewnie nic poza zmierzeniem ciśnienia.

Jak chodzisz tak często do gin, to chyba u niego też masz ktg?