reklama

czy PRZESTRASZENIE SIĘ jest niebezpieczne?

Temat na forum 'Dzieci urodzone w październiku 2006' rozpoczęty przez Czarodziejka, 31 Maj 2006.

  1. Czarodziejka

    Czarodziejka Fanka BB :)

    Witajcie Dziewczęta....wczoraj w pracy bardzo się zlęklam ..szłam sobie zamyślona a zza "winkla" wyszedl mi jakiś facet....kurcze serce skoczyło mi do gardła....zaniepokoilam sie czy moze to miec wpływ na dziecko.....dzidzia była bardzo aktywna...a po tym moim "wystrachaniu się" nagle umilkła...................
    wieczorkiem wszystko wróciło do normy ale już odchodziłm od zmysłów.....
    ciekawa jestem czy dziecku moze sie coś stac przy tak silnych emocjach mamy.....

    pozdrawiam :) :) :)
     
  2. noelia

    noelia basieńka

    MYŚLĘ ŻE NIC POWAŻNEGO SIĘ DZIDZI NIE SAŁO CHOĆ NAPEWNO SIĘ TEŻ PRZESTRASZYŁO JAK SERDUSZKO MAMY ZACZEŁO NAGLE TAK MOCNO I SZYBKO ŁOMOTAĆ.

    NAJLEPIEJ POTEM POGADAC ŁAGODNYM GŁOSEM Z TAKĄ DZIDZIA NAPEWNO USŁYSZY I SZYBKO SIĘ USPOKOI.

    POZDRAWIAM
     
  3. reklama
  4. Moniqa

    Moniqa i moje dwie połówki :)

    Ja tez sie pare razy tak wystraszylam ... ale tego niestety nie da sie uniknac ::) ... grunt ze wszystko jest w porzadku .. i tak jak mowi Noelia lagodnym glosem  pogadac z dzidzia :)
     
  5. PaulinaAnna

    PaulinaAnna Październikowa Mama'06 Fan(ka)

    Oj ja to non stop sie czegos wystrasze, zrobilam sie w ciazy taka jakas plochliwa, wiec jak u mnie jest dobrze to i u Ciebie napewno tez ;)
    Kiedys slyszalam ze jak sie przestraszymy to nie powinnismy lapac sie za brzuch, bo wtedy dziecko sie rodzi z "myszkami"l lub z tzw. "plomieniem na twarzy"....jak na moj pech ja zawsze sie lapie wtedy za brzusio :-[
     
  6. Moniqa

    Moniqa i moje dwie połówki :)

    Paulinko bo to jest taki instynkt obronny ;) ... bronisz swoje dziecko :) ... ja sie staram panowac i rozkladam rece szeroko ;D ... dzisiaj znowu wystraszylam sie samochodu ::) eHh ... wydaje mi sie ze kobieta w ciazy ogolnie staje sie bardziej "tkliwa" i to dlatego tak reagujemy :)
     
  7. Czarodziejka

    Czarodziejka Fanka BB :)

    kurcze no ja właśnie też zrobiłam sie bardzo płochliwa i potrafi mnie wystraszyc byle trzaśnięcie drzwiami.....
    ..mój mąż mądrze mi radził (podobnie ja Wy Kobietki) bym po takim "wystrachaniu" porozmawiala z dzidzią i wytłumacyła jej co się stało.....HA mądre to moje mężusisko...


    ..macie pozdrowienia od mojej dzidzi...właśnie mnie kopnęła :laugh:
     
  8. monisia2506

    monisia2506 Październikowa Mama'06 Zadomowiona(y)

    A ja się boję prawie wszystkiego :-[ i na dodatek zawsze łapię się za buzię, albo dekold!!! ale co ja mam zrobiś, skoro przełączam kanały w telewizji, a tam z nienacka jakiś okropny potwór???!!! A jak jedziemy z mężem samochodem i przebignie nam jakis zwierzak zawsze zakrywam oczy rękoma!!! ;D Niezła ze mnie panikara, co???
     
  9. Moniqa

    Moniqa i moje dwie połówki :)

    Monia hehe ja mam podobnie, tyle ze ja od niedawna taka panikara sie zrobilam ;) ... moze kiedys Nam minie :D
     
  10. reklama
  11. quimnasz

    quimnasz Początkująca w BB

    Minie minie, kwiestia czasu!
     

Poleć forum