reklama

Czy tak można? ;)

Temat na forum 'Diety, diety' rozpoczęty przez dudka2, 27 Styczeń 2015.

1. dudka2

dudka2 Początkująca w BB

Hej dziewczyny,
    ostatnio miałam okazję obejrzeć odcinek w telewizji śniadaniowej o dochudznaiu, z tego co się zorietnowałam będą to cykliczne spotkania i wywiady. Powiem Wam tak jestem zaskoczona: Konrad Gaca o psychologicznym efekcie jojo - PnŚ - wideo zobaczcie ile ten facet schudł.
    Z jednej strony czuję, że sama mogę osiągnąć taki wynik, z drugiej się boję, bo nie znam się na dietach..
    Komu zaufałyście po ciąży i z kim się odchudzałyście?
    Dajcie też znać jakie są Wasze przemyślenia jak widzicie taką różnicę w portkach ;)

2. katarzy802

katarzy802 Zaciekawiona BB

Ja stosowałąm jedynie slim actiw i dla mnie działał pobudzająco i dodawał energii w trkacie ćwiczeń

3. reklama
  4. modnakasia

modnakasia Początkująca w BB

Niestety jeżeli chodzi o odchudzanie to wiele zależy od naszej głowy i silnej woli. Żeby schudnąć teoretycznie nie trzeba żadnych tabletek, chodz z nimi jest znacznie łątwiej i szybciej. Wystarczy deficyt kaloryczny tzn wystarczy zjeść dziennie chodzby 100kcal mniej niż nasz organizm potrzebuje. Przeciętna kobieta potrzebuje 1500kcal dziennie, wystarczy zjeść 1400kcal i powoli będziemy chudli. Jeżeli chodzi o efekt jojo to moim zdaniem to już od psychiki zależy, jeżeli będziemy pilnować diety to z powrotem sami nie przytyjemy a jeżeli znów zaczniemy jeść to raczej nie będzie dziwne że przybywa nam kilogramów.

5. Mikofla

Mikofla Początkująca w BB

Jestem przeciwna wszelkich dietom. Uważam, że po prostu trzeba zmienić nawyki żywieniowe i jeść regularne posiłki. Spokojnie wtedy można jeść taki sos do spaghetti http://www.codogara.pl/6258/sos-do-spaghetti
    Nie lubię ograniczania się.

6. Daarka83

Daarka83 Początkująca w BB