reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Czy to normalne!!!!!

wiolkaj

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
13 Kwiecień 2009
Postów
38
Witam.
Piszę na tym forum bo nie mam się kogo poradzić w sprawie zachowania mojej 3,7 letniej córki.Nie mam doświadczenia w wychowywaniu bo to moje pierwsze dziecko(i raczej ostatnie):no:.
Chodzi o to że od jakiegoś czasu moja córka jest nerwowa i nie wiem czy to jest bunt czy nerwica.
Przykład.Dzisiaj się ładnie sama wykąpała,umyła zęby obejrzała bajkę przed snem a gdy już jest w swoim łóżku i mówię że teraz jest pora spania krzyk,płacz,walanie,rzucanie się na łóżku,krzyczy na mnie i wszystko co najgorsze.Czekam aż jej przejdzie ale bywa że nie wytrzymuję i dostanie klapsa w dupę.Bywa że szybko jej przejdzie ale nie zawsze tak jest.Teść(mieszkam z teściami)zawsze nam mówi(mężowi też)że to nasza wina i że powinniśmy iść z nią do lekarza do to nerwica.
Ogólnie nie jest niegrzecznym dzieckiem.Takie wybuchy zazwyczaj są jak nie zgadza się z naszym zdaniem albo chce coś po swojemu.
Do przedszkola nie chodzi i rzadkością jest że prześpi całą noc.
CZY TAKIE ZACHOWANIE JEST NORMALNE?????
CZY IŚĆ Z NIĄ DO LEKARZA I TO JAKIEGO???
DZIĘKUJĘ
 
reklama