reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

czy to zaparcia czy cos innego? córcia 2-mc

gosianati

Zaangażowana w BB
Dołączył(a)
19 Wrzesień 2009
Postów
137
Miasto
Oleśnica
Rozwiązania
0
opiszę co się u nas dzieje...:szok:
córcia dopiero co skończyła 2mc
na poczatku karmiłam piersią + bebilonem
wszystko było dobrze, córcia spokojna, cicha, pogodna, kupki 4-5razy na dobe
niestety pokarm zanikł
zmieniłam mleko na bebiko i to był błąd:baffled: od tego zaczeły sie problemy
córcia zaczeła się piąć strasznie, na buzi az do czerwoności, prykała, płakała, kupki brak... więc udałąm się do pediatry, stwierdziła że to zaparcia, przepisała debridat 2*2,5ml + dicofort + espumisan, +250ml dziennie wody przegotowanej letniej, troszke lekko zaparzonego rumianku...
mijają 2 tygodnie i zero jakiejkolwiek poprawy.. dalej to samo...
córcia zaczyna dzien od płaczu, pnie się strasznie, no może przy bąkach już tak nie cierpi, przy jedzeniu pnie się i stęka, jest rozdrażniona,
po jedzeniu nie może uleżeć spokojnie, ciągle macha nerwowo rączkami a nóżki przyciąga do brzuszka, wyraźnie widać że coś tam jej w brzuszku doskwiera, brzuszek ciągle twardy, potem zaczyna się płacz, strasznie krzyczy, nie można jej uspojoić,
mimo że po jedzeniu zawsze łądnie odbija czasem zdarza się jej ulać trochę mleka, często ma czwakwi,
gdy śpi jest niespokojna, lekko się zwija i przy tym też stęka..
kupki robi różnie co 12 lub 24 lub 36godzin, są koloru zielonego lub brązowego, jest kupki strasznie dużo, ma mazistą konsystencję, często śmierdzą jakby skwaśniałym mlekiem, po zrobieniu kupki pare minut córcia jest spokojna a potem znów zaczyna coś cisnąć, stękać...
teraz karmiona jest bebilonem pepti 1 (bebilon comfort jej nie służył, po nim było jeszcze gorzej)
martwi mnie że pediarta uznała że to zaparcia, podaje leki wyżej wymienione 2 tyg a nie widzę żadnej poprawy.. mamy już z narzeczonym dość patrzenia na to jak ona cierpi jak płacze.. :-(
może znajdzie się ktoś, kto by coś doradził...
 
reklama

gusia260

Fanka BB :)
Dołączył(a)
21 Sierpień 2008
Postów
423
Rozwiązania
0
Podstawowe pytanie czy zmieniłaś mleko jak zaczęły się problemy bo nic nie piszesz o tym. Widać że bebiko jej nie przypadło i należałoby od tego zacząć. Moja dostała zaparcia w 3 miesiącu choć karmiłam piersią, kopkę robiła raz na tydzień:shocked2:
Też chodziłam do lekarza bo przecież to nie normalne, przepisali krople i kazali czopek dawać jakby długo nie robiła i tak była przez 2 miesiące. Po tym czasie wszystko wróciło do normy i znów były kupi codziennie.
 

gosianati

Zaangażowana w BB
Dołączył(a)
19 Wrzesień 2009
Postów
137
Miasto
Oleśnica
Rozwiązania
0
no wlasnie tego sie boje ze bede czekac bo nikt nie bedzie mi w stanie pomoc
wczesmniej bylo ok, zaparc dostałą po głłłłłłłłłłłłłłłłłupim bebiko!!!!!
juz miesiac są problemy z tymi kupkami, moja mama mówi że jesli kupka jest zielona i mazista i cuchnie skwaśniałym mlekiem to znaczy że cos jest bardzo źle
a lekarze nic.. tylko przepisuja kolejne kropelki
chce tez zrobic badanie moczu moze z niego cos wyjdzie
 

beata26

szczęśliwa mamusia :)
Dołączył(a)
15 Maj 2009
Postów
2 569
Miasto
taka tam ładna miejscowość :)
Rozwiązania
0
moja kupki robi raz na 2-3 dni jak walnie to taką ze bokami z pieluszki wyłazi:-D dziś okupała mi przedramię i ja nawet nie zauważyłam, poszlismy na spacer i coś mi ręką zaśmierdziała patrze a tam niespodzianka po kupce mojej córci:-D:-D:-D:szok: dobrze ze mialam chusteczki nawilzane bo inaczej ... a co do zapachu tez smierdzi tak dziwnie kwaśno, jest żółta z domieszką zieleni. też myslę o posiewie z moczu bo siuski smierdzą jak orzechy:eek:
 

mloda1

Szczesliwa Mama Nikosia
Dołączył(a)
20 Czerwiec 2009
Postów
601
Miasto
Gdańsk
Rozwiązania
0
Hej moj maluch tez (chyba) ma zaparcia, najpierw podawalam mleko bebiko 1, wlasnie od tego sie zaczelo, wiec przeszlam na Nan1, ale po tym nie dosc ze nie mogl sie zalatwic to jeszcze ulewal prawie wszystko co zjadl, wiec kupilam bebilon comfort 1 i sprawdzil sie w naszym przypadku w 100% :D Choc kupka tez jest mazista i szczerze mowiac nie powiem Wam czym pachnie bo probowalam to do wszystkiego porownac ale jakos nie udalo mi sie to jeszcze :/ Niki zalatwia sie co 2-3 dni i puszcza ciagle baczki (wierzcie mi ze to nie jest zapach fiolkow:) to juz Go brzuszek nie boli :) Troche sie prezy, ale nie wiem czego to jest efekt, a co do zapachu moczu to u Nikiego dziwnie pachnie, ale to dlatego ze podaje witaminy b1 i b6
a i jeszcze dodam, ze jak bylam z Nikim u lekarza to po pierwsze nie chcial slyszec ze przeszlam na butle :confused2: po drugie przepisywal ciagle Debridat ktory nic nie dawal, Infakol ktorego nie wykupilam bo mialam w domu inne kropelki na kolki Bobotic i do tego Grape Water czy jakos tak, powiem tylko ze raz po podaniu Grape water maly sie zalatwil chwile pozniej ale nie wiem czy to akurat pomoglo czy po prostu tak mialo byc :)
Proponuje podac troszke rumianku, ja daje Malemu codziennie, tylko trzeba sprawdzic czy nie uczula! jesli uczuli, to sa tez herbatki na poprawienie trawienia Hipp, ale czy sa dobre, nie wiem, bo tez podaje Malemu, ale chyba nie widze roznicy, moze na Twojego maluszka pomoga :)
 
Autor Podobne tematy Forum Odpowiedzi Data
L Zaparcia u noworodka Żywienie 3
K Pytanie o tabletki na zaparcia .... :-( Potrzebuję porady 10
M Zaparcia, kolejna zmiana mleczka,co robić? Potrzebuję porady 14
B Bolesne zatwardzenia u noworodka Potrzebuję porady 23
B Zaparcia - Lactulosum Potrzebuję porady 2
M Zaparcia u niespełna 2 tyg dziecka? Potrzebuję porady 14
milena1706 Zaparcia w ciąży. Pomocy!!!!!! Ciąża, poród, połóg 31
aniaslu Zaparcia u dzieci Potrzebuję porady 8
A Zaparcia w ciąży Ciąża, poród, połóg 10
A Mam zaparcia od 7 miesiąca ciąży !!! Potrzebuję porady 5
N Zaparcia w ciąży Potrzebuję porady 22
A Zaparcia u dwulatka Potrzebuję porady 8
Oliś2018 Czy bio gaja probiotyk moze powodowac zaparcia i zielone kupki u 4 mc niemowlaka Potrzebuję porady 10
M Dziewczyny co na zaparcia u dwulatka ? Potrzebuję porady 15
A Zaparcia Ciąża, poród, połóg 2
sprobujponownie Ząbkowanie a zaparcia? Zdrowie 9
M Zaparcia u noworodka Potrzebuję porady 2
S Zaparcia Potrzebuję porady 18
P Córcia 4tyg problem z kupką Noworodek 10
N Sposoby na zaparcia w 21 tygodniu ciazy. Potrzebuję porady 7
mimbulonia Co na zaparcia w ciąży? Potrzebuję porady 12
K Zaparcia Ciąża, poród, połóg 3
M Lista specyfików i zakazów NA ZAPARCIA Potrzebuję porady 7
marta18691 Zaparcia u niemowlaka Noworodek 35
SashaS 4 miesięczne dziecko ma zaparcia. Potrzebuję porady 10
E Zaparcia w ciąży Potrzebuję porady 14
E Zaparcia u noworodka... Potrzebuję porady 2
U Zaparcia Zdrowie 1
Famii Zaparcia u dziecka Potrzebuję porady 8
M Zaparcia, załamka Ciąża, poród, połóg 15
T zaparcia- POMOCY!!!!! Niemowlaki 9
K Zaparcia przy rozszerzaniu diety Żywienie 14
Marlena** Śliwki na zaparcia? Żywienie 11
Koniczynka_15 czy to kolka czy zaparcia? Żywienie dzieci - porady 1
wiktoria3 Zaparcia Żywienie 6
niezapominajka1101 rozszerzanie diety a zaparcia Żywienie 7
D Zaparcia u dzieci Żywienie 0
Sorga zaparcia Żywienie dzieci - porady 5
passoa85 Zaparcia a ENFAMIL Jedzeniowe ABC 1
passoa85 MARCHWIANKA na zaparcia??? HELP Jedzeniowe ABC 15
A zaparcia u niemowlaka Zdrowe dziecko 9
L zaparcia i kolki-co robić?? Dzieci urodzone w lutym 2006r. 106
Agnieszka77 zaparcia Zdrowe dziecko 11
K ...Czy macie (znacie) jakis sposób na zaparcia???? Dzieci urodzone we wrześniu 2005 52
N dieta w czasie karmienia piersia - faktycznie cos daje ? Potrzebuję porady 21
A Czy na tym teście cos widać? Staramy się 5
19AnulA94 Dziwne cos :/ Potrzebuję porady 8
Gogsek.o Lekarz cos widzi ale nie wiedzi Potrzebuję porady 2
M brazowe plamienia - cos groznego? Potrzebuję porady 4
A Doradzcie cos bo oszaleje! Potrzebuję porady 5
Podobne tematy


















































Do góry