reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Mamy prawie 500 zgłoszeń! Prosimy o więcej! Wiem, że nie jest najłatwiejsza, ale obiecuję, że zrobimy wszystko, żeby spełnić wasze oczekiwania. Im więcej nam dacie info, tym więcej będziemy mogli zrobić. A ja dziękuję i jeszcze raz dziękuję :) Wypełnij ankietę, proszę. aniaslu - kliknij

    Nowa aplikacja do forum na smartfony

    Ufff. Długo to trwało, ale wreszcie możemy Wam pokazać nową wersję aplikacji na smartfony. Nie jest jeszcze idealna, ale Wasze uwagi pomogą nam doprowadzić ją do perfekcji. Linki i miejsce do wysyłania uwag - w tym wątku.

reklama

Dlaczego Dziecko nie chce jeść mojego pokarmu?

kluseczka89

Fanka BB :)
Dołączył(a)
17 Styczeń 2018
Postów
441
Rozwiązania
0
Moja córka ma okropne kolki..caly czas tez boli ja brzuch i męczą wzdęcia:/ trwa to od ok. 3 tyg jej życia. od 3 tyg temu przestala mi jeść tj. w nocy i rano do poludnia jadla a później takie miala bóle brzucha i wieczorem kolki ze w ogóle nie chciała..i bylo tak kilka dni ze od ok. 15-16 nie jadla nawet do 2-4 nad ranem. Po kilku takich dniach zaczelam jej wciskać butle zeby choc troche jadła. Ku mojemu zdziwieniu butla szla i po niej brzuch jakby przestawal ja boleć..kupy zrobiły sie normalne.. (wczesniej bardzo rzadka doslownie za kazdym razem i raz na tydz z płaczem sie zalatwiala). Wtedy podjełam decyzje, ze bede karmic mieszanie..ale nie wzielam w ogole pod uwagę ze mała tak pokocha butle..teraz od kilku dni probuje ja przestawic tylko na cyca..ale ona juz nie chce go w ogóle..odciagam mleko..i tez nie chce..ja becze..nie jestem gotowa chyba psychicznie na odstawienie jej calkiem.. wczoraj i dzis troche ja przyglodziłam..ale nawet to nie pomoglo..bo na mój pokarm reaguje wrzaskiem i płaczem.. Czy jeszcze mozna jakos uratować karmienie piersią..? Dziewczyny czy ktoraś miala kiedys podobną sytuację??
 
reklama

Annie1981

Fanka BB :)
Dołączył(a)
3 Kwiecień 2017
Postów
1 334
Rozwiązania
1
Niestety butelka często prowadzi do samoodstawienia. Trudno teraz coś poradzić. Jeżeli Ci bardzo zależy na KP to skonsultuj się z Certyfikowaną Doradczynią Laktacyjną. Tu jest wykaz wg miast

Link do: DORADCY wg miast

 

Emol

Fanka BB :)
Dołączył(a)
7 Maj 2017
Postów
7 021
Rozwiązania
1
1. Umow sie do pediatry.
2. Moze miec uczulenie na laktoze ale wtedy to i butle slabo by jadla(jakie mleko podajesz, zwykle, ha?) Ale rownie dobrze moze miec uczulenie na jakis skladnik alergizujacy z Twojej diety ktory przechodzi do mleka. Przeanalizuj co jesz i wtedy pokrywa sie to z bolem brzucha. Np. Codziennie na drugie sniadanie jesz kanapke z serem i pomidorem a dziecko moze miec uczulenie na pomidora. Alergen przechodzi z zoladka, przez krew do mleka i dlatego popoludniu boli ja brzuszek.
Ale tak jak mowie, pierwsze co to trzeba do pediatry sie zapisac. I na pewno bedzie sie pytal co jesz wiec przeanalizuj diete. Ale nie ograniczaj wszystkiego bo to nie na tym polega.
 

Emol

Fanka BB :)
Dołączył(a)
7 Maj 2017
Postów
7 021
Rozwiązania
1
Dlugi karmilam systemem mieszanym, da sie, mysle ze tu jest niechec do jej mleka. Bo jak pisala ze odciagala i podala z butelki to tez dziecko nie chcialo.
 

Shaer

Fanka BB :)
Dołączył(a)
4 Lipiec 2016
Postów
3 526
Rozwiązania
4
Podanie butelki i smoczka może zaburzyć laktację i spowodować odrzucenie piersi.
Karmienie mieszane jest najbardziej obciążające dla malego brzuszka.
A malutki bobas ma niedojrzały układ pokarmowy więc kolki są normalne, powinny przejść ok 4mca, chyba że masz podejrzenie alergii dziecka na bmk lub refluks.
 

KatiNails

Fanka BB :)
Dołączył(a)
17 Październik 2017
Postów
10 835
Miasto
Rzeszów
Rozwiązania
2
Podanie butelki i smoczka może zaburzyć laktację i spowodować odrzucenie piersi.
Karmienie mieszane jest najbardziej obciążające dla malego brzuszka.
A malutki bobas ma niedojrzały układ pokarmowy więc kolki są normalne, powinny przejść ok 4mca, chyba że masz podejrzenie alergii dziecka na bmk lub refluks.
Syn był karmiony mieszanie przed 15 miesięcy i miał się dobrze (nie licząc alergii na bmk).
 

Emol

Fanka BB :)
Dołączył(a)
7 Maj 2017
Postów
7 021
Rozwiązania
1
Syn był karmiony mieszanie przed 15 miesięcy i miał się dobrze (nie licząc alergii na bmk).
Moj tak samo. Mysle ze lepiej mieszanie niz samo mm, nie ma to jak dobijac mlode matki co pomysla ze robia krzywde swojemu malutkiemu dziecku.
Ale podkreslam, autorka postu napisala ze jak podaje mleko odciagniete butelka to tego tez nie chce. Wiec tu nie chodzi o butelke tylko pewnie o jakis alergen.
 

KatiNails

Fanka BB :)
Dołączył(a)
17 Październik 2017
Postów
10 835
Miasto
Rzeszów
Rozwiązania
2
Moj tak samo. Mysle ze lepiej mieszanie niz samo mm, nie ma to jak dobijac mlode matki co pomysla ze robia krzywde swojemu malutkiemu dziecku.
Ale podkreslam, autorka postu napisala ze jak podaje mleko odciagniete butelka to tego tez nie chce. Wiec tu nie chodzi o butelke tylko pewnie o jakis alergen.
Laktoza albo bmk to najczęstsze nietolerancje. Dieta eliminacyjna i jeśli laktoza to ulzy dziecko po kropka j delicol bądź kolzym. Kolzym moim zdaniem lepszy teraz przy KP podaję corce. Ma dwa rodzaje Laktazy w składzie, jest wydajniejszy i tańszy o połowę niż delicol
 
reklama

Emol

Fanka BB :)
Dołączył(a)
7 Maj 2017
Postów
7 021
Rozwiązania
1
Laktoza albo bmk to najczęstsze nietolerancje. Dieta eliminacyjna i jeśli laktoza to ulzy dziecko po kropka j delicol bądź kolzym. Kolzym moim zdaniem lepszy teraz przy KP podaję corce. Ma dwa rodzaje Laktazy w składzie, jest wydajniejszy i tańszy o połowę niż delicol
Tak, ale mysle ze jeszcze warto i tak podejsc do pediatry. Mam nadzieje ze ma autorka jakiegos zaufanego a nie pierwszego z brzegu.
 

kluseczka89

Fanka BB :)
Dołączył(a)
17 Styczeń 2018
Postów
441
Rozwiązania
0
Kochane mamy dziękuję Wam za pomoc, nie wiem kompletnie co robić, bo jak nie chce mojego mleka to zaraz i ja sie denerwuje i popadam w jakies depresje:/
Moja ma refluks od początku, teraz mamy nasilenie znów..wlasnie po podaniu mm nie wymiotowała az tak, chodze z nią caly czas do 2 pediatrow..bierze caly czas Debridat, kolzym, gastruss czy jakos tak, probiotyki i teraz obecnie na kolki ten specyfik z niemiec który położna kazala nam sciagać i ktory kompletnie nic nie pomaga:/ Z dietą moja no cóż ekserymentowałam..bo właśnie przez te kolki i coraz to wykluczalam różne produkty..kazda zmiana lub wykluczenie produktu konczyla sie fiaskiem..zero jakiejkolwiek różnicy. Zaczelam jej dawac mm na kolki z obnizona zawartością laktozy i byla bardzo poprawa stanu ogólnego..
Moi lekarze mowią, ze nawet jak nietolerancja to ze to minie.. i tyle, zero pomocy, zero badań, nie wiem sama..
Jeszcze zeby choc bylo dobrze..a teraz ma jakies nasilenie i zaczynam żałować ze dawalam to mm bo poprawa byla krótkotrwała tylko jak karmilam mieszanie..
 
reklama
Do góry