reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Masa kreatywności, czyli Farma Świeżości!

    Wskakuj na Farmę Świeżości i sprawdź propozycje dla dzieci 3-10 l. Jasne, że wskakuję.

    Nie zapomnijcie wziąć udział w konkursie Netto: Zdobądź nagrody!

reklama

Gdzie się wybrać z 2 letnim dzieckiem nad morze?

NikaMD

Fanka BB :)
Dołączył(a)
18 Kwiecień 2006
Postów
2 248
Miasto
Warszawa
Witam,

Wiem, że jest specjalny wątek do tego typu pytań, tam tez napisałam, jednak jest on słabo uczęszczany, dlatego postanowiłam zapytac Was tutaj, macie 2-3 letnie dzieci więc pewnie macie juz jakieś wyjazdy na wczasy z dzieckiem za sobą, ja jestem przed ;-) Synek ma teraz 1,5 roczku , w sierpniu bedzie mial prawie 2 latka i chcialabym wybrac się całą rodzinką we trójkę nad morze. Nie znam jednak miejsca które byloby przyjazne dla malych dzieci.

Najlepiej zeby bylo to gdzies blisko plazy, żeby mozna było wózkiem dojechac, zeby kwatera miala jakiś fajny plac zabaw dla dzieci na zewnatrz oraz moze jakieś miejsce do zabawy w srodku (gdyby byla brzydka pogoda -puk puk odpukać)

Jesli macie jakies doswiadczenia i konkretne namiary piszcie!

Z gory dziekuję :-)
 
reklama

ola_medrek

Aktywna w BB
Dołączył(a)
12 Wrzesień 2006
Postów
85
Miasto
Kielce
Witam,

ja skorzystałam z opinii dziewczyn na BabyBoom i jadę w lipcu do Jastarni do Willi Marand.

Mam nadzieję, że bedzie fajnie. Namówiłam też znajomych z dwójką troszkę starszych chłopców.

Pozdrawiam:-)
 

NikaMD

Fanka BB :)
Dołączył(a)
18 Kwiecień 2006
Postów
2 248
Miasto
Warszawa
Ola napisz koniecznie jak bylo po powrocie, jak wrazenia i wogole. Dzieki za namiary, zaraz zerknę sobe na tą Willę Marand :tak:;-) My sie wybieramy przelom lipca i sierpnia albo połowa sierpnia, do ustalenia.
Jeszcze raz dzieki za odpowiedz.

papap
 

heksa

MAJOWA MAMA 06` Mamy lipcowe'08
Dołączył(a)
1 Kwiecień 2006
Postów
3 861
Miasto
Jelenia Góra, Poland
Osrodek rewelacyjny, dla dzieci codzien orkanizowane sa róznego rodzaju imprezy, konkursy, zabawy, przyjezdzaja muzycy i jes bal np. przebieranców, dieci po opieką pan z osrodka, dla rodziców równiez wiele atrakcji, ciekawy plac zabaw monitorowany ze w domku mozemy obserwowac czy niuni nie dzieje sie krzywda do morza 10m wiec blizutko, nie trzeba daleko sie taszczyc z tobolami, blisko do ustronia Morskiego ok1-2 km wieksza miejscowosc tez z mnóstwem atrakcji.....
 

pepsicOLA

Zaangażowana w BB
Dołączył(a)
22 Lipiec 2010
Postów
148
Miasto
Wrocław
Ja rok temu byłam w Gąskach. Bliziutko plaży, fajny teren dla dzieci dookoła posesji. Nie wyszło drogo. Córka miała nie całe półtora roku wtedy.

G
 
Dołączył(a)
23 Maj 2012
Postów
12
My byliśmy w Pobierowie w drewnianych domkach, w fajnym ośrodku z trawką dookoła, placem zabaw,blisko morza. Naprawdę polecam takie rozwiązanie. Domek z 2 sypialniami, salonikiem z aneksem kuchennym i łazienką. Przed domkiem mała weranda, grill, krzesełka, stoliczek. Super sprawa!
 
reklama
Dołączył(a)
8 Grudzień 2012
Postów
5
ja z własnego doświadczenia polecam Dankar w dziwnowie, ale to tlyko w sezonie letnim bo to jest nad morzem. jeździmy tam od dwóch lat z mężem i dwójką dzieci i w końcu wypoczywamy! dzieciaki latają po ośrodku z innymi dzieciakami i są megaszczęśliwe. można je spokojnie zostawić bo jest duży ogrodzony teren zielony i zatrudniony animator. do plaży jest tylko 20 m bo ośrodek leży na wydmie. do tego dla dorosłych kawiarnia, bilard, ogniska, tenis, siatka co kto lubi. nie da sie nudzić ale my z mężem głównie zadowoleni byliśmy z tego że mogliśmy odpocząć bo córki były bezpieczne i szczęśliwe.
 
Do góry