reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Jeden partner seksualny

Niespodziewana98

Początkująca w BB
Dołączył(a)
7 Wrzesień 2022
Postów
25
Cześć !
Zacznę od tego ze poznałam swojego męża mając 16lat były wzloty i upadki ale jest to człowiek anioł kocham go nad życie aczkolwiek meczy mnie to ze tylko z nim spałam koleżanki ciagle to mówią z kim nie spały a ja nie mam żadnego doświadczenia oprócz tego ze sypialam z mężem..tak bardzo bałam się go stracić nie wyobrażam sobie być z kimś innym ale to ze nie spróbowałam nigdy z nikim jest dla mnie bolesne,mam wrazenie jakby mnie coś w życiu ominęło, nie wiem czy się cieszyć ze znalazłam miłość życia aż tak szybko…o wiele za szybko..:( czuje się jakbym tylko ja podjęła taka decyzje wiem ze jest to człowiek wart wszystkiego,nie jestem skłonna do zdrad wielokrotnie miałam okazje ale nigdy tego nie zrobiłam bo bym wolała już odejść niż go zdradzać i nie marnować mu życia moja osoba.Nie zmienia to faktu ze myśli dręczą mnie codziennie,jest mi z nim dobrze ale te myśli są okropne i nie do wytrzymania.. czy jestem zła ze to mi w ogóle przychodzi do głowy? Co jest ze mną nie tak ? Jest mi przykro bardzo ..
 
reklama