reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Lek Ebilfumin przeciwko grypie, pomocy !!

Natka@

Początkująca w BB
Dołączył(a)
14 Grudzień 2023
Postów
23
Witajcie dziewczyny potrzebuje porady i pomocy. Mój syn 4 ,letni złapał grypę typu a (dziś miał test w przychodni) dostał lek Ebilfumin(objawy ma od piątku gorączką,kaszel,katar i ogólne rozbicie), ja jestem w 27 TC lekarz również wypisał mi lek Ebilfumin "na zaś żebym nie zachorowała" i żeby brać go aż 10 dni.... Trochę się przeraziłam nie znam tego leku i boję się to brać. Czy któraś z Was brała ten lek w ciąży?
 
reklama
Ja bym skonsultowala sie z ginekologiem w tej sprawie dla pewnosci. Nie slyszalam, zeby dawac ten lek na zas i to az tyle dni.
Nie wiem jaki ma wpływ na ciążę i czy można go w ogóle brać w ciąży, ale Ebilfumin stosuje się też w profilaktyce, po kontakcie z osobą chorą. Stosuje się w takiej samej dawce jak podczas choroby, czyli całe opakowanie (10 tabletek).
 
Witajcie dziewczyny potrzebuje porady i pomocy. Mój syn 4 ,letni złapał grypę typu a (dziś miał test w przychodni) dostał lek Ebilfumin(objawy ma od piątku gorączką,kaszel,katar i ogólne rozbicie), ja jestem w 27 TC lekarz również wypisał mi lek Ebilfumin "na zaś żebym nie zachorowała" i żeby brać go aż 10 dni.... Trochę się przeraziłam nie znam tego leku i boję się to brać. Czy któraś z Was brała ten lek w ciąży?