reklama

Miejscowe zgromadzenia drobnych chrostek na nozkach

Temat na forum 'Mały alergik' rozpoczęty przez sandros, 17 Maj 2006.

  1. sandros

    sandros Mama Soni

    Witam,

    Praktycznie od drugiego miesiaca zycia na nozkach Sonia zauwazylam chrosteczki. Nie w formie wysypki, na zalych nozkach, a np na jednej nozce w jednym miejscu zgrupowanych kilknascie grysukowatych chrostek. Tak znikaly, pojawialy sie, zbytnio sie nie przejowalam, bo bylo malo i sporadycznie.

    Ostatnio, tak od ok 2 miesiecy mam nasilenie. Do tego kolana i lokcie staly sie szorstkie w dotyku.
    Poczatkowo pediatra stwierdzila, ze to przez czekolade, bo zdazalo sie, ze dostala, ale od tych dwoch miesiecy nie dostala nic, a to sie pogorszylo.

    Pediatra nie bardzo wie co to moze byc i kaze obserwowa, jak nic sie nie zmieni, to dostaniemy skierowanie do alergologa.
    A moze ktos z Was mial podobnie, cos slyszal, czytal?

    Pozdrawiam,
     
  2. loli

    loli Fanka BB :)

    chrosteczki i sucha skóra to wygląda jak alergia
    takie chrosteczki wychodzą w różnych miejscach , czasami sa dwie czasami całe skupiska
    a uczulać może wszystko , nie tylko czekolada
    Miłoszek miał chrosteczki w skupiskach na rączkach ,nóżkach brzuszku i lecach - po kurczaku
    A Igor dostał takich chrostek na całym ciele rozrzuconych równomiernie- po krówce
     
  3. reklama
  4. avocado2

    avocado2 Fanka BB :)

    Moja Nastka też ma - skupiska pod kolanami, w łokciach i na brzuszku. Do tego coś jakby pokrzywka na pupie i w okolicach sromu. Byliśmy u alergologa - to pewnie pokarmowe (mogło być od białka jajka, pomidora, ale też od konserwantów, bo dawałam jej spróbować sałatki warzywnej z majonezem i kanapki z wędliną).

    Teraz smarujemy ją maścią, dajemy syrop, odstawiliśmy wszystkie 'nowości' i czekamy aż zejdzie (lekarka dała nam 2 tygodnie). Potem możemy powolutku wprowadzać nowe pokarmy i obserwować. Z tym, że już ponad tydzień ją leczymy, a to świństwo nie schodzi... :(

    Pozdro,
    Ania
     
  5. sandros

    sandros Mama Soni

    Witam,

    To, ze to alergia, to nie mam watpliwosci, chcialam tylko wedziec, czy to jakis typowy objaw jakiejs alergi, czy zapalenia skory, ale wyglada na to, ze nie.
    Odstawiam stopniowo pokarmy - soki, pomidory, serki, obecnie w odstawke pojdzie gluten, jak narazie po zadnym odstawionym nie bylo poprawy - ciagle coraz wiecej chrostek...
    Po glutenie odstawimy bialka, jak i to nic nie wykarze, to juz bedzie czas na alergologa i testy :(

    Pozdrawiam,
     
  6. avocado2

    avocado2 Fanka BB :)

    Dziś Nastka znowu była u lekarki, bo jej się pod kolanem zrobiło strasznie czerwone i skóra się zaczęła łuszczyć. I lekarka powiedziała, że jej to wygląda na zmiany grzybiczne... To ja już zgłupiałam.
     
  7. mamusiaagusia

    mamusiaagusia mama chłopaczków dwóch

    Mój Oskar miał to samo.Na obu nózkach.
    To jest AZS.Tylko musisz wydedukować na co??
    Najprawdopodobniej na pokarm.
     
  8. sandros

    sandros Mama Soni

    Witam,

    Mamusiaagusia - z tego co czytalam to AZS to nie tylko chrosteczki, ale dochodzi zaczerwinienie, skor jest sucha i swedzeni, a u nas nic takiego nie wystepuje.
    Chrostki sa ledwo wyczuwalne i wlasciwie niewidoczne. Taki grysuczek. A skora jest sucha tylko na lokciach, bo na calych nozkach taka fajna jedrna, nawilzona...
     
  9. mamusiaagusia

    mamusiaagusia mama chłopaczków dwóch

    Wiesz co to nie wiem co to.
    Masz racje do AZS dchodzi wysuszona skora,zaczerwienienie, czasami obrzek.
    No i to swędzi .
    A takie małe krosteczki to nie wiem co to ??? ??? ???
     
  10. reklama

Poleć forum