reklama
Forum BabyBoom.pl

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Kochani, umiera młoda mama. To koleżanka jednej z naszych moderatorek @89katia. Być może uda sie ocalić jej życie, ale (jak zawsze) potrzba na to pieniędzy. I to nie za miesiąc, nie za dwa, tylko teraz. Dorzuć się do zbiórki. Każda wpłata, nawet ta symboliczna daje jej większą nadzieję, że wróci do swoich maluszków. Dziękuję. aniaslu Poznaj Anię i jej dzieci. I podejmij decyzję.

reklama

Moje maleństwo zrobilo mi prezent imieninowy:)

simonka23

Mama sama (20.01.2006)
Dołączył(a)
10 Marzec 2006
Postów
26
Miasto
Strzelce Krajeńskie
Rozwiązania
0
Witajcie. :)
Moj Kacperek przyszedł na swiat 20 stycznia 20006 czyli prawie w moje imieniny (Agnieszki-21.01.). Prawie, ale czuje sie tak jakby zrobil mi prezent, zwlaszcza ze mial sie urodzic dopiero 11 lutego. Sam porod trwal 5 min, ale bole prawie 15 godzin. jednak wysilek nie poszedl na marne. Dziekuje Bogu ze jest zdrowy i sliczny, ze przybiera na wadze, tym bardziej ze 3 doby spedzil w inkubatorze:( Jak ja sie wtedy bałam...mial cos z płuckami i czesto wymiotował.
Ale teraz jest wszystko ok.;)
Moje maleństwo wychowuję sama. Niestety tatus nie dorósl mimo 28 lat na karku. Mimo wszystko jakos daje rade i jest ok. Pozdrawiam wszystkich rodziców i ich dzieci:)
 
reklama

eva1977

Początkująca w BB
Dołączył(a)
13 Marzec 2006
Postów
22
Rozwiązania
0
moje gratulacje!!! śliczny Kacperek... i trzymamy kciuki za Was :)
 

simonka23

Mama sama (20.01.2006)
Dołączył(a)
10 Marzec 2006
Postów
26
Miasto
Strzelce Krajeńskie
Rozwiązania
0
Bylismy na tym szczepieniu ale jednak musialo zostac odlozone na za tydzien bo mu sie szczepionka poprzednia nie otworzyla...
Mam pyt: lepsze sa te szczepionki skojarzone od pojedynczych? Kurcze ze to az tyle musi kosztowac!!!
 

naja

Fan(ka)
Dołączył(a)
11 Maj 2005
Postów
8 750
Rozwiązania
0
facet fantastyczny! brawa dla dzielnej mamy!

szybko okaze sie, ze lepiej jest miec jedno dziecko na glowie, niz dwoje, a jego biologiczny ojciec moze tylko zalowac. to ty wygralas los na loterii :)

a co do szczepionek ja szczepie skojarzonymi. cena owszem, solidna, ale mysle, ze warto za jednym razem dac dziecku wieksza ochrone.
 

karolinna

grudzień 05,wrzesień 08
Dołączył(a)
15 Lipiec 2005
Postów
4 797
Miasto
Katowice
Rozwiązania
0
śliczny Kacperek :) a niedoszły tauś będzie sobie niedługo pluł w brodę :p

garuluję takiego małego cuda,i dzięki Bogu że juz zdrowiutki :)
 
reklama

simonka23

Mama sama (20.01.2006)
Dołączył(a)
10 Marzec 2006
Postów
26
Miasto
Strzelce Krajeńskie
Rozwiązania
0
Pierwsze szczepienie za nami, bylo troche krzyku ale dopiero gdy pani pielegniarka igle wyciagala, kolejne szczepienie, tym razem platne, 19 kwietnia...ale dobrze ze to bedzie tylko jedno klucie...
Dziewczyny mam pytanko:mój maly to ma chyba katarek i nie wiem co juz robic ...na poczatku pani doktor mowila ze to zwykla sapka...ale uzylam gruszki i pojawila sie jakas wydzielina w nosku. przemywalam juz sola fizjologiczna a teraz kupilam roztwor wody morskiej i nadal to samo. chyb znowu pojde do lekarza... :(
 

Polecamy

null

Nowe wątki

reklama

Nowe pytania

Do góry