reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

Nasze zainteresowania, hobby...

justysia85

Fanka BB :)
Dołączył(a)
17 Listopad 2008
Postów
1 897
Miasto
Laski
Rozwiązania
0
No niestety teraz trzeba sie tylko okiem nacieszać.ALe pocieszam sie tym,że kiedyś dwa kółka i wiatr we włosach wróci!!:tak::tak::tak:
NAPEWNO RACZEJ STANIE W GARAŻU JAKAŚ 750ątka;-):cool:!!
 
reklama

willsonka

Szczęśliwa mama:)
Dołączył(a)
26 Luty 2009
Postów
540
Miasto
śląsk
Rozwiązania
0
A ja myślę o uszyciu pościeli z bawełny dla dzieci z elementami haftu. No i sprzedawaniu. Ale nie mam maszyny do szycia. Jest u taty ale to jego więc jeśli chcę o czymś takim pomyśleć to skombinować muszę maszynę do szycia.
 

maylah

Fanka BB :)
Dołączył(a)
27 Sierpień 2008
Postów
1 450
Miasto
Wielkopolska
Rozwiązania
0
A ja myślę o uszyciu pościeli z bawełny dla dzieci z elementami haftu. No i sprzedawaniu. Ale nie mam maszyny do szycia. Jest u taty ale to jego więc jeśli chcę o czymś takim pomyśleć to skombinować muszę maszynę do szycia.
Willsonka, to nie mam w ogóle głowy do szycia, nie umiem nawet porządnie guzika przyszyć:szok:a co dopiero haft, podziwiam Cie :-)
 

dmuchawiec

lipcóweczka'09,
Dołączył(a)
22 Wrzesień 2009
Postów
4 033
Miasto
Grajewo
Rozwiązania
0
Fela, ja też figurki robię, ale nie z gipsu, a z masy solnej:tak:.

A z tych Waszych pojazdów najbardziej mi się podoba zielony wózek BeatyZ. Super jest!:blink:
Co do braku czasu na hobby to niestety wszytskie mamy go ostatnio mało. Ja zaczęłam w ósmym miesiącu ciązy taki widoczek z jeziorem malować na olejno i od porodu domalowałam tylko trzciny w oddali:-D.
 

justysia85

Fanka BB :)
Dołączył(a)
17 Listopad 2008
Postów
1 897
Miasto
Laski
Rozwiązania
0
DMUCHAWIEC-widze,że zmieniłaś sie na DMUCHAWCA:-D:-D:-D;-)!!!
Dobre i trzciny,heehe:-D!!Ja już dawno nic nie rysłam:-(,ostatni obrazek to myszka micky i tygrys z kubusia puchatka KAROLKOWI,które są w ramce i też kredkami bambino:-D:-)!!!
WILSONKA-bier od taty maszyne i działaj;-)!!!

BEATAZ-mnie ścigole nie ruszają,lecz na paradzie na naszym ślubie była ich większość,ale kawasaki ten na czterech fajne.My też mamy zielony wóz.Tylko ciemny z jasnym ;-)!!!podobny
 

dmuchawiec

lipcóweczka'09,
Dołączył(a)
22 Wrzesień 2009
Postów
4 033
Miasto
Grajewo
Rozwiązania
0
No tak - zmieniłam się na Dmuchawca, postanowiłam być sobą - Dmuchawcem:-D
A co do hobby, to święta się zbliżają i właśnie myślę nad nowymi wzorami kartek świątecznych. Mam ambitny plan, zeby jedna dziennie zrobić:-D Zobaczymy, jak mi się uda.
 

karola615

Fanka BB :)
Dołączył(a)
19 Maj 2009
Postów
585
Miasto
Kraków
Rozwiązania
0
Kurcze dziewczyy, ja to Wam zazdroszcze:zawstydzona/y: Ja to w ogole nie mam czasu dla siebie. Zresztą w sumie totakiej prawdziwej pasji nigdy nie mialam...
Zreszta wszytsko juz chyba pozabierane:-D Szycue i haftowanie zabrała mama, zdolności manualne, artystyczne, plastyczne zabrała siostra, motory są brata blixniaka, komputery starszego brata, a tata porwał kwiatki:-D Zanim zaszłam w pierwszą ciążę to lubiłam sie napartrzec na scigacze, ale tylko popatrzec bo ja to boi-dupa jestem i sie boje szybko jezdzic. Nawet samochodem jechałam max85 przy ograniczeniu do 90:-D Teraz mam tak ze patrze siw w sumie na dzieci, bo niestety mój D jest taki, ze tylko o siebie sie umie zatroszczyc i to tez nie do konca, wiec wszystkie oboweiązki spadają na mnie:-( i dla siebie czasu brak. QA ak juz mam chwile wolną to padam i i tak nic z pasji.... ehhh. Dzieci mi urosną, wygram w totolotka to pojade na Ibize:-D
 

beata1973

Fanka BB :)
Dołączył(a)
30 Styczeń 2009
Postów
364
Miasto
Warsaw, Poland, Poland
Rozwiązania
0
To nasze rodzinne hobby :-);-):-)















A to moje własne :-)







A tu już z Roksanką w brzuszku :-)





Ale się rozpędziłam ;-)
 
Ostatnia edycja:
reklama

justysia85

Fanka BB :)
Dołączył(a)
17 Listopad 2008
Postów
1 897
Miasto
Laski
Rozwiązania
0
BEATKO ,ale mi serducho poruszyłaś tymi zdjeciami ze zloTu,aż mie się ryczeć chce~!!!
Rozumiem,że posiadacie motor, można wiedzieć jaki!???:confused::sorry2:

Piesek fajny,napewno z rodowodem:tak::tak::tak:,bo tam tylko takie jeżdżą na wystawy?!!
 

Polecamy

null

null

Nowe wątki

reklama

Nowe pytania

Do góry