reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Pilne- pies polizał mojego noworodka po buzi- niebezpieczne?

V

vacum

Gość
Witam,
Około tygodnia temu zostałam mamą więc jestem zielona w pewnych tematach i mam nadzieję, że ktos mi pomoże. Moje dziecko ma tydzień i dziś przez moją nieuwagę mój piesek polizał noworodka centralnie po buzi. Przestraszyłam się, bo jest to noworodek-dopiero tydzień życia , a tu dostał mnóstwo bakterii z języka psa. Jestem na siebie zła, nie upilnowałam tego i teraz sie boje o zdrowie dzidzi. Czy wiecie jak to jest? Proszę o pomoc .
 
reklama
Ja bym nie panikowała tylko obserwowała czy z dzieckiem dzieje się coś niepokojącego. W końcu to Twój pies i prędzej czy później dziecko będzie miało z nim "bliższy" kontakt
 
Gdyby to był jakiś bezpański pies to może zrozumiałabym powód Twojego niepokoju. Ale własny :szok::cool::eek:? Wystarczy przemyć buzię dziecka dokładnie wodą i gotowe. Nie ma się co stresowac takimi "pierdołami", serio.
 
za jakies 6-8 miesięcy Twoje dziecko pewnie nie raz wykradnie co nieco psu z miski nie mówiac ze bedzie sie po nim kulac i samo go lizac :-) zkładając ze pies poostanie w domu :-)