reklama

Poleccie jakis inhalator

Temat na forum 'Potrzebuję porady' rozpoczęty przez Katga, 15 Wrzesień 2016.

  1. Katga

    Katga Zaangażowana w BB

    W listopadzie kupiłam tak wychwalany Philips Respironics Family. Niestety po 4 miesiacach cos sie z nim stalo i inhalacja szła w bardzo szybkim tempie, tak jak normalnie trwała cos ok 6 minut, tak ledwo sie zaczeła, a juz sie konczyla, trwała 3 minuty. Zadzwoniłam do serwisu to w ogole zdziwieni,ze z takim problemem sie jeszcze nie spotkali, ze nie dziwiłoby ich gdyby za długo inhalacja trwała. Nie potrafili mi pomoc, powiedzieli tylko, ze chyba to nie problem, a zaleta jesli trwa krocej, bo dziecko nie bedzie marudzic. Z tym,że ja nie wiem czy na pewno taka pomocna jest ta szybka inhalacja. Z jakiegos jednak powodu tak krotko trwa, wczesniej miała czas zgodny z tym podanym w instrukcji, a i zauwazyłam, ze efekty takiej szybkiej inhalacji gorsze, bo młody jakos bardzoej kasłał po tej inhalacji, potem co prawda mu przechodzilo. Teraz chce kupic nowy inhalator i kompletnie nie wiem jaki, omron ma takie sobe opinie, microlife mieliśmy kiedys pożyczony i tragedia, rossmax mieliśmy przed Philipsem, ale jest duży, niwygodny, głośny i troche długo trwała inhalacja. Możecie jakiś inny polecic?
     
  2. witch84

    witch84 Fanka BB :)

    Najlepszy jaki miałam: Ardes m224 - niestety upadł mi i coś się w nim zepsuło na tyle, że mąż nie potrafi naprawić... Fajny przenośny, działa na akumulator (bez kabla). Super był. Niestety nie mogę trafić, aby go w Polsce teraz kupić (wcześniej kupiłam na all)
     
  3. reklama
  4. Katga

    Katga Zaangażowana w BB

    A czy uzywał ktos Sanity Smart&Easy? Opinii złych nie ma, ale cena dosyc niska, nie wiem czy długo by nam posłużył, inhalujemy sie czesto. Jest jeszcze Philips respironics innospire elegance lub essence, ale nie wiem czy warto znowu decydowac sie na Philipsa czy moze ja mialam pecha jakiegos, ze trafiłam na taki model tego Family.
     
  5. zośkasamośka

    zośkasamośka Początkująca w BB

    A czy używał ktoś z Was tych ultradźwiękowych inhalatorów? Wprawdzie kosztują trochę ale ponoć pracują dość cicho. Tańszy jest taki na baterie ale nie wiem jak jego wydajność? Ma ktoś może jakieś doświadczenie z tego typu urządzeniem?
     
  6. mentosol

    mentosol Początkująca w BB

    Ja osobiście nie poleciłabym Philipsa ponieważ większość dobrych opinii jest zwyczajnie ,,kupowana,, .Na Link do: Philips jest wielu ambasadorów którzy za wystawienie opinii otrzymują punkty które później wymieniają na nagrody rzeczowe marki Philips :(
     
  7. Katga

    Katga Zaangażowana w BB

    Ale ich inhalatory parametry maja dobre. Trafilam przypadkiem na jakoes forum gdzie mamy pisaly, ze u nich tez inhalacja z 2ml trwa 3-4 minuty wiec chyba tak musi byc
     
  8. Katga

    Katga Zaangażowana w BB

    Tylko wiesz, ze przy ultradzwiekowych nie mozesz uzywac wiekszosci lekow?
     

Poleć forum