reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Połóg

Dołączył(a)
2 Czerwiec 2021
Postów
12
Cześć . Nazywam się Anna Krzemińska mam 36 lat jestem pielęgniarka i pisze pracę magisterską na temat : "ocena poziomu wiedzy mężczyzn na temat zaburzeń psychicznych kobiet w połogu". Mój temat pracy wziol się oczewiscie z tego że sama byłam w ciąży a obecnie jestem mamą 4 miesięcznej Emmy. Niestety przeraża mnie świadomość mężczyzn w tym temacie. Bardzo chciała bym go zbadać. Czy mogła bym prosić aby przyszli, obecni tatusiowie wypełnili ankietę i przy okazji się czegoś dowiedzieli. Ankieta jest krótka i łatwa. Z góry dziękuję. Link do: KWESTIONARIUSZ ANKIETY
 
reklama
Poproszę męża żeby jutro wypełnił 🤗 choć podejrzewam i obawiam się że jego wiedzą na ten temat jest na poziomie 0 🥴
 
Mąż zaczął wypełniać, ale się zaraził brakiem możliwości wybrania odpowiedzi "nie wiem". Stwierdził, że może strzelać, ale chyba nie o to chodzi w tej ankiecie, i zrezygnował z wypełniania.
 
Dziękuję za próby. Wiem ze mężczyźni szybko się zniechęcają ale zależy mi na wypełnieniu ankiety tak jak uważają, domyślają się itd... czasami wydaje mi się ze badam niewiedze mężczyzn a nie ich wiedzę. Gdyby nie ja i uświadamianie mojego partnera co go może czekać i jak istotne jest jego wsparcie podczas połogu pewnie nic by nie wiedział. Zachęcam również kobiety aby uświadamiały swoich partnerów. pozdrawiam