reklama

pralko-suszarka

Temat na forum 'Tu zapytaj' rozpoczęty przez basia_paw, 12 Listopad 2013.

1. basia_paw

basia_paw Fanka BB :)

mam nadzieję, że wrzucam temat w dobrym miejscu, dziewczyny ratujcie. Pralka mi się rozsypuje i szukam pilnie czegoś nowego. Nie jestem na bieżąco w nowościach ale zastanawiam się poważnie nad pralko-suszarką, wiecie jak to jest przy małym dziecku pranie jest non-stop a suszyć też nie bardzo mam gdzie te ubranka. Widziałam ciekawy model od LG, cenowo nawet ujdzie tylko nie mam doświadczenia z tego typu urządzeniami. Wiem, że akurat ta pralko-suszarka ma opcję ubranek dziecięcych, szybkie pranie (moja aktualna pralka jest dosyć wiekowa i takich funkcji nie posiada a najkrótszy program trwa chyba 2 godziny :D). Czy takie funkcje się przydają? Jak z wydajnością takiej suszarki?

2. Deret

Deret Aktywna w BB

Mam pralko - suszarkę od kilku miesięcy. Z suszenia korzystam okazjonalnie, zwłaszcza gdy zapomnę zrobić prania i chcę szybko uprać i wysuszyć ubranie. Wszystko (pranie + suszenie) trwa około 3 godziny. Wielu twierdzi, że niszczy to ubrania, ale ja nie zauważyłem nic takiego.

3. reklama
  4. dzikuska

dzikuska Wrześniowe mamy'06

podlączam się pod temat.
    piszcie o firmach co macie. ja planuje zakup hot pointa bo ma pojemnosc bębna 10 kilo a suszarki 7 kilo.
    koszt okolo 1800 zl

5. basia_paw

basia_paw Fanka BB :)

dawno tu nie zaglądałam, ale jakoś zawirowania rodzinne nie pozwoliły, w końcu kupiliśmy tę pralko-suszarkę. Zdecydowaliśmy się na LG, powiem, Wam że to świetna sprawa. W końcu nie muszę się patrzeć na te wszystkie porozwieszane i wiecznie schnące ubrania, suszy się w miarę szybko, ma różne programy np. suszenie do prasowania (ubrania nie są takie do końca suche więc się łatwiej prasuje). Ręczniki robią się po suszeniu takkie mięciutkie :)

6. ciasteczkowy potwór

ciasteczkowy potwór Zaciekawiona BB