reklama

Prężenie i stękanie u niemowlaka

kasiula222

Fanka BB :)
Dołączył(a)
29 Czerwiec 2012
Postów
2 146
Miasto
Podkarpacie
Rozwiązania
0
tytanowa no niestety szybko się zapomina mój ma 3 miesiące nie całe a już nie pamiętam jak wyglądał zaraz po urodzeniu tylko fotki pozostały tak dzieciaczki szybko rosną a z drugim dzieckiem nie ma co za długo odwlekać :-)
 
reklama

Xeniulka

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
31 Lipiec 2012
Postów
34
Miasto
Didcot UK, Ostrowiec Św.
Rozwiązania
0
Mój synek też tak miał na początku, ale ja karmiłam butelką. Okazało że sie że mleko było dla niego a tłuste. Kiedy je zmieniłam zniknąl problem postękiwania przy kupce. Ale skoro Ty karmisz piersią to może w Twojej diecie jest jakiś składnik który może to powodować? I tak jak pisały wcześniej dziewczyny - jeśli się wypróżnia i nie zanosi się przy tym płaczem, to nie ma powodu do paniki.
 

saghira

Początkująca w BB
Dołączył(a)
14 Lipiec 2012
Postów
20
Miasto
Kraków
Rozwiązania
0
U nas było tak samo. Odstawiłam wit. K i przszło. Po niej mała miała strasznie twardy brzuszek, gazy i pyrkała strasznie.
 
Dołączył(a)
16 Listopad 2012
Postów
1
Miasto
Bydgoszcz
Rozwiązania
0
Hej,
moja Lenka skończyła 4 miesiące i od 2 tygodnia życia są takie wzdęcia...nie mam już siły-teraz jest tak ze śpi i jęczy-budzi się i płacze pręży się. Teraz podaję tylko dicoflor-26 zł w aptece także super tanio-czy pomaga nie wiem, bo już tyle tych kropli się przeplotło przez moje ręce. Zmieniałam lekarza.
pediatra dał na posiew moczu i skierowanie do poradni rehabilitacyjnej...wynik za tydzień -spotkanie z rehab. 27 listopada
Lena ma problem ze zrobieniem kupy-bo bardzo się napina jak chce zrobić,ale nie płacze przy tym. Ciągle piurta sobie. Zauważyłam że bardzo ją boli w mostku.
Jest ostatnio bardzo śpiąca, a kiedyś w dzień nie spała
Karmię piersią-jednego dnia je ładnie w inny się rzuca-ale to wina brzuszka na moje. Myślę ,że jak zacznie sama robić kupki tak spokojnie i po cichu to wszystko minie, ale ile jeszcze ...
 

marta1988

Aktywna w BB
Dołączył(a)
19 Lipiec 2011
Postów
91
Rozwiązania
0
hej mam podobny problem moja córcia zaraz będzie miała 5 tygodniu a od jakiegoś tygodnia stęka i pręży sie tak jak by nie mogła zrobić kupki czasami płacze ale wystarczy ją spionizować i już jest lepiej ale nie przechodzi całkiem karmię tylko piersią a moja dieta jest strasznie uboga. mała jak już zrobi kupkę to strasznie wodnistą zdarza się że wyleci góra pampersa. dodam że baczki sobie puszcza bez problemu nie wiem co to może być czy może nabiał ale z drugiej strony ser i serki topione jadłam od początku więc to chyba nie problem może któraś z Was wi jak nam pomóc bo mała bardzo sie meczy
 

tytanowa@

Fanka BB :)
Dołączył(a)
29 Listopad 2011
Postów
326
Miasto
Otwock
Rozwiązania
0
A dlaczego Twoja dieta jest 'uboga'? Jeśli prewencyjnie to warto żebyś może rozważyła 'normalne' jedzenie bo niepotrzebnie się wykończysz kobieto. Jeśli dziecko jest alergikiem to szybko Ci poszło rozpoznanie, 5 tygodni i już uboga dieta... Statystyk nie prowadziłam, ale tak się składa, że przetwory mleczne dość często sa problematyczne. Przeczytaj cały wątek- to może wynikać jedynie z niedojrzałości układu pokarmowego malca. Jakie kupki Twoim zdaniem powinno robić Twoje dziecko? Rzadkie są jak najbardziej normalne w tym wieku, zwłaszcza na mleku mamy...
 

panziorka1980

Fanka BB :)
Dołączył(a)
7 Wrzesień 2012
Postów
355
Miasto
prawie Piotrków :)
Rozwiązania
0
marta1988-tytanowa@ma rację. ja z młodym miałam/mam to samo. na początku uważałam na to co jem, ale ile można sie głodzić?każde dziecko ma nierozwiniete wystarczająco jelita i jeśli jest na mleku mamy to każda pielucha jest z rzadką kupą.takie są fakty. dziecko ma prawdopodobnie kolki, które są mniej dokuczliwe w pozycji pionowej-masuj często brzuszek ruchami okrężnymi, kładź dziecko na brzuszku i pamietaj o odbijaniu w trakcie i po jedzeniu. ja podaję małemu esputicon i bio gaję-naprawdę nam pomogło.
 

*martusia*

Fanka BB :)
Dołączył(a)
28 Marzec 2012
Postów
3 231
Miasto
Warszawa
Rozwiązania
0
ja mam podobnie z tym ze moj Oliwier prezy sie steka warczy i niekiedy placze w trakcie jedzenia. karmie go bebilonem ar. zadawalam to pytanie juz kilku pediatrom czemu sie tak dzieje i co robic ale tylko zdawkowo. zaczelo sie chwile przed 2 mscem. no i czasem jest 1 karmienie ladne a drugie juz cyrki ze nie wiem.
 
reklama

Basia_one

Multimama ;)
Dołączył(a)
25 Listopad 2011
Postów
2 189
Miasto
Zielona wyspa
Rozwiązania
0
Skoro synek je bebilon ar to ma refluks zoladkowo-przelykowy? Jesli prezy sie i steka to moze zgaga go pali. Albo lyka za duzo powietrza podczas jedzenia.
 

Nowe wątki

reklama

Konkursy i testy

Konkurs

Odważnie, lecz bezpiecznie – instakonkurs z Bella Baby Happy

Zgłoszenia przyjmujemy do 04/07/2019

Konkurs

Wygraj innowacyjny grzejnik wraz z montażem! Konkurs

Zgłoszenia przyjmujemy do 29/07/2019

Test

Przetestuj wózek Lila Maxi-Cosi

Zgłoszenia przyjmujemy do 30/07/2019

Nowe pytania

Do góry