reklama
Forum BabyBoom.pl

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Kochani, umiera młoda mama. To koleżanka jednej z naszych moderatorek @89katia. Być może uda sie ocalić jej życie, ale (jak zawsze) potrzba na to pieniędzy. I to nie za miesiąc, nie za dwa, tylko teraz. Dorzuć się do zbiórki. Każda wpłata, nawet ta symboliczna daje jej większą nadzieję, że wróci do swoich maluszków. Dziękuję. aniaslu Poznaj Anię i jej dzieci. I podejmij decyzję.

reklama

Promocje, okazje, gdzie i kiedy warto zajrzeć

NikaMD

Fanka BB :)
Dołączył(a)
18 Kwiecień 2006
Postów
2 248
Miasto
Warszawa
Rozwiązania
0
No dobrze, więc zakładam odpowieni wątek :cool2:

"Promocje, okazje, gdzie i kiedy warto zajrzeć"

Jeśli natkniecie się na jakieś super promocje pieluszek, chusteczek, mleczka, jedzonka słoiczkowego itp itd tu piszcie tutaj smiało, może ktoś też skorzysta :-)

Aguś sprawdziłam Cię :cool2: i gazetce Carrefour-owej pieluszki są po 46,90 zł z płytką dla dzieci a nie po 42,90 :confused:

No ale tak czy owak promocja jest ;-)
 
reklama

agutkaZG

<3 Zuzia <3 Kubuś <3
Dołączył(a)
28 Styczeń 2006
Postów
11 939
Miasto
Zielona Góra
Rozwiązania
0
Nikus,wiem,ze tak jest w gazetce. ;-) Ale nad pieluchami "jak byk" wisiala cena 42,90zl. :-D No i na paragonie tez tak mam. :-p Moge Ci zeskanowac rachunek,jesli chcesz. :cool2: :-D :-p

A co do chusteczek,to jesli ktoraz uzywa Dzidziusiow,tak jak my,to tez w Carrefour`ze jest promocja. :-) 6ciopak (w kazdej paczuszce po 63szt) za 25zl. :tak: :-D
 

NikaMD

Fanka BB :)
Dołączył(a)
18 Kwiecień 2006
Postów
2 248
Miasto
Warszawa
Rozwiązania
0
Nikus,wiem,ze tak jest w gazetce. ;-) Ale nad pieluchami "jak byk" wisiala cena 42,90zl. :-D No i na paragonie tez tak mam. :-p Moge Ci zeskanowac rachunek,jesli chcesz. :cool2: :-D :-p
W takim razie i my też się zaopatrzymy w te pieluszki :-)

Skanować :-p:-D:-);-) nie musisz :-)

Pozdrawiam i dzięki za cynk!

PS. A co to za piosenki fajne jakieś?
 

agutkaZG

<3 Zuzia <3 Kubuś <3
Dołączył(a)
28 Styczeń 2006
Postów
11 939
Miasto
Zielona Góra
Rozwiązania
0
Piosenki,hm... Fajne i skoczne (wszystkich jeszcze nie zdazylysmy przesluchac ;-) ). :-D My niektore juz mamy w kolekcji. :-p Na tej plytce sa np. takie,jak: "Miala baba koguta", "Kosi kosi lapci", "Stary niedzwiedz", "My jestesmy krasnoludki", "Dwa Michaly" :cool2: :-), "Uciekaj myszko", "Jedzie pociag", "Nitko,nitko" itp. ... W sumie 24 piosenki sie uzbieraly na tej plytce. :-D :-)
 

NikaMD

Fanka BB :)
Dołączył(a)
18 Kwiecień 2006
Postów
2 248
Miasto
Warszawa
Rozwiązania
0
Wow! :szok::-D no to kupię na pewno :tak: Ale bedzie słuchania! Bo muszę przyznać, że ja wyrodna matka nie kupiłam dziecku ani jednej dzieciowej płytki z piosenkami :zawstydzona/y:

Właśnie wczoraj bawilismy się z Michasiem w stary niedźwiedź mocno śpi M- to był niedźwiedź ;-):-D:-p

A potem w kółko graniaste :tak:

Mam pytanko, chciałabym najchętniej przegrać (ściągnać) :-p ewentulanie kupić płytkę dvd (żeby był dźwięk i obraz) z piosenkami - hitami z Mini-Mini, czy takie cosik to wogóle istnieje?? Może się orientujecie?
 

mija79

Patrysiowa mama
Dołączył(a)
30 Czerwiec 2006
Postów
9 175
Rozwiązania
0
Ja chusteczki dzidziusia juz kupiłam półtora tygodnia temu.
Nika na mini mini reklamuja taką płyte,więc gdzieś w sprzedazy musi być.Może w Empiku.
 

agutkaZG

<3 Zuzia <3 Kubuś <3
Dołączył(a)
28 Styczeń 2006
Postów
11 939
Miasto
Zielona Góra
Rozwiązania
0
Nikus,jest pewnie taka plytka... ;-) Ja jedyne co,to mam cd Bebe Lilly,jesli chodzi o kanal Mini Mini. :-D
 

NikaMD

Fanka BB :)
Dołączył(a)
18 Kwiecień 2006
Postów
2 248
Miasto
Warszawa
Rozwiązania
0
M. wyczaił, że przebije Mini Mini są w sieci, więc pewnie wrótce ściągniemy :cool2:
A pieluszki z płytką już zakupiliśmy :tak:
 
reklama

Polecamy

null

Nowe wątki

reklama

Nowe pytania

Do góry