reklama
Forum BabyBoom.pl

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Z psycholog Pauliną Gaworską - Gawryś romawiamy o tym, jakie zachowania dzieci mogą nas niepokoić, a jakie są związane z rozwojem dziecka. Poza tym podajemy różne sposoby, które pomogą zarówno nam rodzicom, jak i naszym dzieciom. I chociaż w rozmowie skupiamy się na przedszkolakach, to tak naprawdę dotyczy ona zarówno dwu-latków, jak i 9-latków. Jesli masz pytania lub możesz podzielic się własnym doświadczeniem, to Obejrzyj film i napisz w wątku .

reklama

Skaza w Niemczech potrzebne na juz...

klavell

Fanka BB :)
Dołączył(a)
19 Lipiec 2007
Postów
2 609
Miasto
Niemcy
Rozwiązania
0
mam przeogromna prosbe do mam z Niemiec lub osob znajacych niemiecki. Juto ide z Hanifka do lekarza i chcialabym powiedziec pani doktor, iz przypuszczam, ze wysypka na cialku Hanifki to skaza bialkow - nietolerancja na bialko mleka krowiego...no wlasnie tylko jak jej to powiedziec, jak bedzie brzmialo to po niemiecku, jak w Niemczech nazywa sie taka alergia??? Jezeli jestescie w stanie mi pomoc to bardzo o to prosze i z gory dziekuje
Ijeszcze jedno jakie mleko podaje sie w Niemczech dziecia ze skaza podsunelabym jej pomysl by znow mnie nie zbyla z kwitkiem
 
reklama

NUNA

Fanka BB :)
Dołączył(a)
25 Lipiec 2007
Postów
225
Rozwiązania
0
mam przeogromna prosbe do mam z Niemiec lub osob znajacych niemiecki. Juto ide z Hanifka do lekarza i chcialabym powiedziec pani doktor, iz przypuszczam, ze wysypka na cialku Hanifki to skaza bialkow - nietolerancja na bialko mleka krowiego...no wlasnie tylko jak jej to powiedziec, jak bedzie brzmialo to po niemiecku, jak w Niemczech nazywa sie taka alergia??? Jezeli jestescie w stanie mi pomoc to bardzo o to prosze i z gory dziekuje


Ijeszcze jedno jakie mleko podaje sie w Niemczech dziecia ze skaza podsunelabym jej pomysl by znow mnie nie zbyla z kwitkiem
powedz tak jak ci napisze , najlepiej napisz sobie na kartce Ich glaube mein kind hat eine alergii , sie toleriet keine kuh milch , in poland kaman milch geben ,,NUTRAMIGEN ODER BEBILON PEPTI,,was fur eine milch gipts in deucheland? (mysle ze moje dziecko ma alergie ono nie toleruje mleka krowiego,w polsce daje sie nutramigen lub bebilon pepti jakie mleko daje sie w niemczech , dokładnie ortograficznie nie jest to napisane napewno bedzie błąd ale jak to przeczytasz lekarzowi to bedzie wiedział o co chodzi
 

klavell

Fanka BB :)
Dołączył(a)
19 Lipiec 2007
Postów
2 609
Miasto
Niemcy
Rozwiązania
0
dziekuje poradzilam sobie jakos u tego lekarza i dobrze ze sama podsunelam co mysle o tej wysypce bo lekarka by nic na to nie powiedziala
co do mleka mam przejsc na sojowe a w polsce kupc nutramigen bo tu kiedys byl ale teraz juz nie ma
 

NUNA

Fanka BB :)
Dołączył(a)
25 Lipiec 2007
Postów
225
Rozwiązania
0
dziekuje poradzilam sobie jakos u tego lekarza i dobrze ze sama podsunelam co mysle o tej wysypce bo lekarka by nic na to nie powiedziala
co do mleka mam przejsc na sojowe a w polsce kupc nutramigen bo tu kiedys byl ale teraz juz nie ma
na nutramigen otrzywiscie recepta bo w aptece nie dostanie sie tak o,powodzenia pozdrawiam jak masz jakis problem z przetłumaczeniem ,to wal jak w dym pomoge
 

eni20

Zaangażowana w BB
Dołączył(a)
20 Maj 2007
Postów
111
Rozwiązania
0
sojowe mleko tez uczula, wiec to bez sensu, musisz zdobyć nutramigen. A nie ma w Niemczech odpowiednika?
 

klavell

Fanka BB :)
Dołączył(a)
19 Lipiec 2007
Postów
2 609
Miasto
Niemcy
Rozwiązania
0
ale nie zawsze dziecko jak jest uczulone na krowie to musi byc i na sojowe narazie od niedzieli pije sojowe i jest ok buzka sie poprawia
 
reklama
Dołączył(a)
28 Grudzień 2007
Postów
11
Rozwiązania
0
witam
moje dziecko tez mialo na poczatku skaze krostki na policzkach w okolicach oczu i na brzuszku pediatra poradzila Bebiko Sojowe... a krostki smarowac mascią Cutivate

pozdrawiam
 

Nowe wątki

reklama

Konkursy i testy

Test

Brzuszek dziecka potrzebuje pomocy? Sprawdź Eva/Qu Bambini

Zgłoszenia przyjmujemy do 27/10/2019

Konkurs

Wygraj zestawy od Pampers! Konkurs fotograficzny - To już umiem!

Zgłoszenia przyjmujemy do 24/09/2019

Konkurs

Konkurs: Mój czas na sok, moja chwila na sok

Zgłoszenia przyjmujemy do 23/09/2019

Nowe pytania

Do góry