reklama

Techniczny czyli nowe wątki, pytania, propozycje

Temat na forum 'Dzieci urodzone w styczniu 2009' rozpoczęty przez Kluliczek, 3 Październik 2008.

  1. Kluliczek

    Kluliczek Babka z laską

    Ostatnia edycja: 26 Październik 2008
  2. celinka83

    celinka83 Mama Bartusia i Adasia

    Dziewczyny nie wiem jak Was, ale mnie denerwuja watki typu : fenoterol, pytanie o dr jakąśtam, sprzedam wozek itd. Jestem za tym, zeby te watki usunac, albo umiescic w jednym miejscu tak,zeby nie zasmiecaly forum. Chyba na glownym ktos juz pisal o tym problemie.
    Poza tym link do watku zamknietego przykleilabym na samej gorze, zaraz pod lista styczniowek.
     
  3. reklama
  4. ania.falko

    ania.falko Entuzjast(k)a

    ja jestem za
     
  5. Kluliczek

    Kluliczek Babka z laską

    No właśnie mamy bałaganu trochę. Ja bym je władowała do jednego. Ale właśnie do tego przydałby sie moderator, bo latanie z kazdym "głupstwem" do adminów tylko utrudnia im pracę i trzeba na interwencję czekac sporo czasu. Jak narazie naszymi moderatorami są Bestyja i Elżbietka, czyli własnie admin i moderator ogólnie przyszłych mam.

    C do propozycji to bym wątki:
    http://www.babyboom.pl/forum/styczen-2009-f240/lozysko-przodujace-19477/,
    http://www.babyboom.pl/forum/styczen-2009-f240/fenoterol-19478/
    http://www.babyboom.pl/forum/styczen-2009-f240/umiejscowienie-dzidzusia-19299/
    połaczyła w jeden, np "nasze wątpliwości i pytania" czy jakoś tak,

    i nie wiem czy burzy hormonów nie wsadzic do samopoczucia...

    I wywaliłabym
    http://www.babyboom.pl/forum/styczen-2009-f240/pytanie-o-dr-kuligowskiego-17704/
    i
    http://www.babyboom.pl/forum/styczen-2009-f240/sprzedam-wozek-implast-volant-3-a-17735/
     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: 11 Sierpień 2009
  6. mamjakty

    mamjakty styczniówka 2009

    ja jestem za, jak najbardziej :tak: a co do wyboru moderatora - to Ty Kluliczku jakaś taka obrotna jesteś ;-) więc ja typuje Ciebie :tak:
     
  7. ania.falko

    ania.falko Entuzjast(k)a

    No wlasnie kluliczku,moze ty bys sie tym zajela?
     
  8. gemini_bb

    gemini_bb Zadomowiona(y)

    Podpisuję się obiema rękami pod Waszymi propozycjami (łączenie wątków i propozycja moderatora:))
     
  9. aga_q

    aga_q TRZYNASTEGO :)

    ja jestem od niedawna, więc jeszcze nie do końca się we wszystkim orientuję, ale:

    1) Kluliczku - wydaje mi się, że doskonale byś się na moderatora styczniowego nadawała, bo zauważyłam, że panujesz nad sytuacją i przywołujesz nas do porządku - na przykład jak pięknie poleciałyśmy w wątku torby szpitalnej z naszymi ciuchami :-)
    jeśli masz czas i ochotę to może weźmiesz to na swoje barki :tak:
    2) również jestem za usunięciem w niebyt wózka i doktora.
    3) może wątek taki stworzyć ''medyczne'' i tam byśmy pisały o lekarstwach, badaniach, wynikach, łożyskach itp ?
    4) wątek ''nasze brzucholki" zmienił się w ''nasze seniorki" :-D
    myślę, że skoro zdjęcia wklejają dziewczyny na wątku zamkniętym tutaj raczej nikt nic nie wklei.
     
  10. reklama
  11. celinka83

    celinka83 Mama Bartusia i Adasia

    Popieram dziewczyny :-)
     
  12. adiva

    adiva Mama Zarazka :)

    No Kluliczku nie ma to tamto :-) Pisz do adminów o moderatora dla siebie....masz nasze poparcie :-)
     

Poleć forum