reklama
Forum BabyBoom.pl

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Kochani, umiera młoda mama. To koleżanka jednej z naszych moderatorek @89katia. Być może uda sie ocalić jej życie, ale (jak zawsze) potrzba na to pieniędzy. I to nie za miesiąc, nie za dwa, tylko teraz. Dorzuć się do zbiórki. Każda wpłata, nawet ta symboliczna daje jej większą nadzieję, że wróci do swoich maluszków. Dziękuję. aniaslu Poznaj Anię i jej dzieci. I podejmij decyzję.

reklama

WÓJCIK ale tandeta

makitoza

Fanka BB :)
Dołączył(a)
13 Grudzień 2005
Postów
548
Miasto
Górny Śląsk
Rozwiązania
0
Moja córka dostała sukienkę i bluzeczkę firmy Wójcik. Po pierwszym praniu jak zobaczyłam tą wygniecioną sukienkę to myslałam że padnę. Na dokładkę medal temu kto potrafi ją wyprasować. Po praniu drugim musiałam ją ręcznie dopierać z piasku. Koszulka też biała - wypranie plam wręcz niemożliwe.
Może iine ubrania z tej firmy są lepsze gatunkowo ale te załamać się i iśc do "lumpeksu" -tam mają lepsze gatunki

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
 

Załączniki

reklama

natalya

Fan(ka)
Dołączył(a)
29 Grudzień 2005
Postów
918
Rozwiązania
0
ja osobiscie nie specjalnie lubie te ubranka dla mojego syna jeszcze nic tam nie znalazlam
 

Teddy

Październikowa mać
Dołączył(a)
8 Marzec 2005
Postów
9 266
Rozwiązania
0
ja mam dla synka kapelutek Wojcika (dopiero niedawno zauwazylam co to za firma)... musze przyznac, ze jest swietny, choc nie wiem jak sie po praniu zachowa...

juz pomijajac, czy jest ladny czy nie - rzecz gustu, ale kupilam na rozmiar 47 kiedy Krystian mial obwod glowy 42 i mimo to b. dobrze lezy... nie przesuwa sie, nie spada, nie trzeba co chwile poprawiac... pod tym wzgledem nie znalazlam nic rownie fajnego na synowa lepetyne na lato... :)
 

Mamuska

mama Maciaska i Meduzki!
Dołączył(a)
18 Październik 2005
Postów
2 261
Rozwiązania
0
a ja mam kurtkę tej firmy i już ją prałam i nadal jestem nią zachwycona!
 

Agawa

Fanka BB :)
Dołączył(a)
10 Lipiec 2004
Postów
603
Miasto
Łódź
Rozwiązania
0
martaglo,
Tę sukieneczkę także Julka miała ale w wydaniu granatowym więc doskonale wiem jak się ją prasuje !@#$$%^&&*(()!!
Natomiast od 5 lat kupuję u nich różne rzeczy - korzystając zwłaszcza z przecen ;) i jestem bardzo zadowolona :)
Wytrzymują dziesiątki prań (wiadomo - przedszkolak ;D ), traktowania Vanishem i wirowania na 1600.. trochę tylko mnie wkurzają zbyt długie rękawy w stosunku do całej reszty ale na forum Wójcika napisano, że tak ma być..
 

Pycha

mama Mai i Marty
Dołączył(a)
6 Czerwiec 2005
Postów
6 427
Miasto
Strzelce Krajeńskie
Rozwiązania
0
my mamy sweterek i po wielu praniach jest jak nowy,
kilka rzeczy po mioch siostrzenicach wisi w szafie, bo jeszcze za duże na Maję, ale ich stan jest tez super
 

Renee

Fanka BB :)
Dołączył(a)
26 Lipiec 2005
Postów
303
Miasto
Deggendorf
Rozwiązania
0
A Zuzia miala zimowy komplet:kurtka i spodnie i musze przyznac,ze byl to najlepszy moj zakup.Nic sie nie stalo,mimo czestego prania  go w pralce.Komplet byl niesamowicie cieplutki i lekki.Po praniu i odwirowaniu go schnal na grzejniku w pare godzin.Do tego miala czapke,szalik i rekawiczki.Jedyny feler to to,ze od czapki odpadly pompony :).
W tym roku tez chcialabym jej kupic zimowa odziez z Wojcika.
 

martka_79

Styczniówka 2006
Dołączył(a)
4 Listopad 2005
Postów
7 125
Miasto
GDYNIA :)
Rozwiązania
0
Michalina ma kombinezon czapke i szalik Wójcika...jestem zadowolona....no i rajstopki tez są bardzo dobre i cieplutkie.....
 

mrowa1

what's up!!!
Dołączył(a)
7 Listopad 2005
Postów
13 032
Miasto
okolice Tarnowa
Rozwiązania
0
Ja mam duzo ubranek z wójcika i jestem nimi zachwycona sa rewelacyjne i długo mozna w nich pochodzic i prac prac prac a im sie nic nie dzieje. Kolekcje sa barzdo sliczne zwłaszcza dla dziewczynek :cool2:
Polecam je jak najbardziej:-)
Akurat tej spódniczki nie maiałm wiec sie neiwypowiem moze jakas felerna mieli kolekcje :rolleyes: :-(
 
reklama

Polecamy

null

Nowe wątki

reklama

Nowe pytania

Do góry