reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Kto po in vitro?

U mnie niestety spadło z 10 na 6. Już jestem po rozmowie z lekarzem. Odstawiam leki i przerwa 2 miesiące. Pomimo że wiedziałam, że tak będzie to ból jest nie do opisania. Chyba sobie dam dzisiaj czas na przetrawienie. Mam nadzieję, że reszta dziewczyn ma dobre wiadomości. Przepraszam, nadrobie wszystko jutro ❤
Trzymajcie się kochane 🥰
 
reklama
10 lat w korpo z szefowa, której drugie imię to mobbing... Pierwsze jak już wiadomo - włoska szmata [emoji16][emoji12][emoji1787]
Podziwiam Was dziewczyny, ja bym tak nie dala rady... Siadła by mi psychika po miesiącu chyba, mimo ze tez mam nieraz męczące osoby, co nie @Hope1989 ? 😜😜😜 różnie to czasem jest w naszym zawodzie, na szczęście rzadko 😜
 
U mnie niestety spadło z 10 na 6. Już jestem po rozmowie z lekarzem. Odstawiam leki i przerwa 2 miesiące. Pomimo że wiedziałam, że tak będzie to ból jest nie do opisania. Chyba sobie dam dzisiaj czas na przetrawienie. Mam nadzieję, że reszta dziewczyn ma dobre wiadomości. Przepraszam, nadrobie wszystko jutro ❤
Trzymajcie się kochane 🥰
Tak mi przykro 😢😢😢 czekałam na Twoje wyniki... daj sobie dziś czas... wiem ze boli...
Przytulam Cię mocno ❤️