reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Majowe mamy 2021

Jakbyście mogły się jeszcze podzielić jakie są wasze upatrzone wózki? Szukam inspiracji, jestem trochę zielona w tym temacie :D
 
reklama
Jakbyście mogły się jeszcze podzielić jakie są wasze upatrzone wózki? Szukam inspiracji, jestem trochę zielona w tym temacie :D
Ja mam 2w1 Maxi Cosi Mura 4 plus, a spacerówkę kupiłam Joie Litetrax 4 Flex Signature Noir. W sumie oba wózki są dla mnie ok. Ten pierwszy jest bardzo ciężki (jako spacerówka prawie 17kg) i zajmuje sporo miejsca dlatego jako specrówkę dokupiłam coś mniejszego, żeby łatwiej było zapakować do samochodu. Z samym ciężarem nigdy nie miałam problemu, bo mieszkam w domu i mam do pokonania tylko 2 schodki, ale jak ktoś mieszka w bloku to pewnie inaczej będzie na to patrzeć.
 
Z rzeczy przydatnych na początku to mi przyszła do głowy jeszcze maść lanolinowa np. purelan lub lansinoh, przydatne gdy pojawia się problem z poronionymi brodawkami na początku karmienia. Tą maść, która mi została stosowałam zimą na buźkę córki i na usta dla siebie😊
 
Cześć dziewczyny, słuchajcie jak radzicie sobie z bólem żołądka? Czy krople żołądkowe 12 kropli raz w miesiącu wyrządza jakieś szkody? Jakiś ból mnie łapie i nic innego nie pomaga :(
 
Cześć dziewczyny, słuchajcie jak radzicie sobie z bólem żołądka? Czy krople żołądkowe 12 kropli raz w miesiącu wyrządza jakieś szkody? Jakiś ból mnie łapie i nic innego nie pomaga :(