reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

bole brzucha

marzenaalicja

Fanka BB :)
Dołączył(a)
10 Lipiec 2005
Postów
929
Miasto
Lüneburg
Rozwiązania
0
Witam,nie wiem co sie dzieje,ale mialam przed chwila straszne bole brzucha.Trwalo to okolo 45 min i bolalo tylko z lewej strony.Mialam wrazenie jakby mnie ktos od srodka rozdzieral:-(.W sobote rano tez mialam taka przygode,trwala ona dwie godz.Mam juz dwoje dzieci,ale takich bolow to ja wtedy nie mialam.Jutro rano mam termin u ginekologa ,ciekawe co on na to.W czwartek zaczynaja sie wakacje i chcielismy z dziecmi wyjechac na trzy tygodnie.Mam nadzieje,ze nasze malenstwo nie pokrzyzuje nam planow.Trzymalcie za nas kciuki,ja jestem dopiero 33 tygodniu.Pozdrawiam.
 
reklama
Ż

żużaczek

Gość
Ból bólowi nierówny i cięzko cos poradzic na 100%. Ja mam takie odkad maluszek ułozył sie głowa na dół. Lekarz powiedział, że to główka naciska na wiazadła (tak jakby ktos nozem kroił) ale najczesciej bólowi towarzysza ruchy dziecka no i trwa pare sekund. Słyszałam, ze silny ból w dole brzucha (utrzymujacy sie) moze swiadczyc o odklejaniu sie łozyska.
 

happy

Zaangażowana w BB
Dołączył(a)
15 Luty 2005
Postów
132
Rozwiązania
0
Myślę że powinnaś to skonsultować z lekarzem. Ja mam też silne bóle brzucha - mój gin mówi że z powodu rozciągania się macicy i ucisku dzidzi. Poza tym też boli mnie podbrzusze - ale to też ponoć normalne bo rozchodzą mi się kośći spojenia łonowego:(

Mnie często boli lewa strona ale dlatego że mój synalek czasami mi uciska jakiś organ. Muszę się wtedy inaczej ułożyć tak żeby mógł się przekręcić i mi to pomaga. Ale takie długie bóle na pewno trzeba skonsultować. Dobrze że masz akurat jutro wizytę. Napisz co powie twój lekarz i powodzenia! :)

moja dzidzia
 

justyna

Fanka BB :)
Dołączył(a)
10 Luty 2005
Postów
4 348
Rozwiązania
0
Ja mam tak jak dziewczyny, ze bólowi towazyszy ruch dziecka ale nigdy nie trwa tak długo. Nie ma co lepiej jak z lekarzem to skonsultujesz!!
 

marzenaalicja

Fanka BB :)
Dołączył(a)
10 Lipiec 2005
Postów
929
Miasto
Lüneburg
Rozwiązania
0
Czesc,bylam dzisiaj u gin,ale nic specjalnego sie nie dowiedzialam,bo doszlo miedzy moim lekarzem i mna do nieporozumienia.Skutkiem naszej niezbyt milej rozmowy jest to ,ze najprawdopodobniej macica sie rozciaga,a ja bede szukala nowego gin.Zachowal sie w stosunku do mnie i mojego partnera po chamsku,a ja sobie na takie zachwanie nie pozwole.W osmym miesiacu zmienac lekarza to zadna przyjemnosc.No trudno.Dzisiaj mialam sie dobrze i mam nadzieje,ze tak pozostanie.Pozdrawiam,Marzena.
 

słowiczek

mama pisklaczków
Dołączył(a)
18 Październik 2004
Postów
6 072
Miasto
piękna okolica Poznania
Rozwiązania
0
Cześć marzenaalicja.
Współczuję takiego lekarza. Nie jest to miłe szukać na sam koniec gina. Ale jak nie masz zaufania do tego to lepiej faktycznie zmienić.
Mój teraz na urlopie i wrazie czego muszę też udać się do innego, który akurat dyżuruje. A są tam nie zbyt mili i fajni.
happy pisze:
Ja mam też silne bóle brzucha - mój gin mówi że z powodu rozciągania się macicy i ucisku dzidzi. Poza tym też boli mnie podbrzusze - ale to też ponoć normalne bo rozchodzą mi się kośći spojenia łonowego:(

Mnie często boli lewa strona ale dlatego że mój synalek czasami mi uciska jakiś organ. Muszę się wtedy inaczej ułożyć tak żeby mógł się przekręcić i mi to pomaga.
Też tak podobnie mam...
Powinnaś dużo leżeć i odpoczywać. Tak mi przynajmniej radził mój gin.
Pozdrawiam
 

happy

Zaangażowana w BB
Dołączył(a)
15 Luty 2005
Postów
132
Rozwiązania
0
Dokładnie - leżenie, odpoczynek i Nospa (od 1 do 6 tabletek na dzień przy skurczach i silnych bólach).

Ja też współczuję zmiany lekarza, ale lepsze to niż się niepotrzebnie denerwować. Powodzenia!

moja dzidzia
 
Ż

żużaczek

Gość
a jak no-spa nie pomaga (tak jak dla mnie) to 2 razy dziennie skopolan. Lekarz mi tak poradził i jest lepiej. choc wydaje mi sie, ze najbardziej pomaga magnez (magne b6) i polegiwanie.
 

marzenaalicja

Fanka BB :)
Dołączył(a)
10 Lipiec 2005
Postów
929
Miasto
Lüneburg
Rozwiązania
0
Witam,bylam dzisiaj u nowego gin i wszystko jest Ok. ;D.Zrobil mi dokladne badania i mam nowe zdjecie.Bardzo ciekawe,bo widac usta i dziurki w nosie :).Bede chciala je wstawic ,zobaczymy czy mi sie uda,bo z suwaczkiem nadal mam problemy :(.Moja dzidzia wazy juz okolo 2600.Ladna waga,prawda?
Jutro jedziemy na wypoczynek i nie bedzie nas do 2-go sierpnia.Dopiero co was znalazlam i juz musze opuscic :(.
Zycze Wam milych.spokojnychi chlodnych ;) dni.Pa.
 
reklama

marzenaalicja

Fanka BB :)
Dołączył(a)
10 Lipiec 2005
Postów
929
Miasto
Lüneburg
Rozwiązania
0
nic z tego,jakis katalog zalacznikow jest pelny.nie mam zielonego pojecia co oni maja na mysli.Jestem tez juz bardzo spiaca.A wiec do sierpnia.
 
Autor Podobne tematy Forum Odpowiedzi Data
zuzagk Bole brzucha w 25 tc Dzieci urodzone w sieprniu 2015 5
L Bole brzucha :( i zatrucie Dzieci urodzone w październiku 2005 18
Madzia04071990 Bole podbrzusza po okresie. Staramy się 22
NowaNatka bole w pochwie 33tc Potrzebuję porady 3
O Bole i skurcze w 16 tc BB położna radzi mamom 13
E Znieczulenie i bole Ciąża, poród, połóg 0
askw12 Bole w pupie Potrzebuję porady 3
ola.80 Bole nog u 2latki Roczniaki i dwulatki 6
P silne bole pecherza moczowego Mamy z UK 4
N bole w lewym boku Zdrowa mama 0
B bole krzyzowe Ciąża, poród, połóg 13
C bole i dolegliwosci ciążowe /połączone tematy/ Archiwum mam grudniowych 236
J bole nozek Przedszkolaki 12
F Połóg - krwawienie i ból brzucha Ciąża, poród, połóg 1
N Karmienie brzuchem do brzucha Potrzebuję porady 2
Hankaa Ból brzucha na początku ciąży Ciąża, poród, połóg 1
J Rozstep mięśni prostych brzucha i przepuklina Potrzebuję porady 6
Marzena_29 Ból brzucha :/ Potrzebuję porady 13
s.magdalena339 Zbliżający się poród Ciąża, poród, połóg 3
kamila12348 Dziwny ból brzucha Potrzebuję porady 5
B Kujący ból brzucha po prawej stronie Potrzebuję porady 5
K Bóle brzucha po usg Ciąża, poród, połóg 6
A Plamienie, ból brzucha w 2. trymestrze Ciąża, poród, połóg 23
N Ucisk dołu brzucha w 15 tyg ciąży Ciąża, poród, połóg 15
B Bóle podbrzusza we wczesnej ciąży Potrzebuję porady 11
Ania936 Objawy po łyżeczkowaniu Poronienia 7
Elencza Prawie 8-miesieczniak nie przekręca się z brzucha Potrzebuję porady 16
Elencza 8-miesiecy- nie przekręca się z brzucha na plecy BB położna radzi mamom 2
B Skurcze brzucha pierwszy trymestr Potrzebuję porady 15
K Ból brzucha po prawej stronie Potrzebuję porady 5
A Poranne bóle brzucha w 6, 7 tygodniu ciazy Potrzebuję porady 2
L Kłucia w dole brzucha Ciąża, poród, połóg 5
Dominika232019 Ciąża i ostry ból brzucha Ciąża po poronieniu 2
N ból brzucha 27 tc Potrzebuję porady 3
C Twardnienie brzucha Czerwcowe mamy 2020 12
R Ból brzucha, i inne. Potrzebuję porady 8
K Skurcze i bóle brzucha po badaniu szyjki macicy w ciąży. BB położna radzi mamom 4
D skurcze/twardnienie brzucha w 18tc Potrzebuję porady 7
A Bol brzucha. Potrzebuję porady 2
KociTata Ból brzucha u niemowlaka Potrzebuję porady 19
S Kłucie pod skórą brzucha czy to zrosty po cc? Potrzebuję porady 0
F Bóle w dole brzucha 18tc BB położna radzi mamom 1
K Bóle podbrzusza w 26 tygodniu Potrzebuję porady 2
S Czy to objawy ciąży? Potrzebuję porady 38
H Ból brzucha we wczesnej ciąży Potrzebuję porady 9
J 20tc i ból brzucha Ciąża, poród, połóg 2
S problemy po łyżeczkowaniu Potrzebuję porady 11
B Twardnienie brzucha. Potrzebuję waszej porady. Ciąża, poród, połóg 3
Lalalala Prosze o radę. Czy mogę być w ciąży??? Starania Potrzebuję porady 30
Domka96 Hipotrofia - za mały obwod brzucha Ciąża, poród, połóg 41

Podobne tematy

Do góry