reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

brak zatrudnienia, a ciąża

P

Paula_

Gość
Dzień dobry, mam pytanie. Jestem w ciąży jakiś 6tydzień- dowiedziałam się o niej tydzień temu, ciąża jest potwierdzona przez ginekologa. Niestety nie posiadam zatrudnienia, jestem zarejestrowana na bezrobociu żeby mieć ubezpieczenie. Czy po zgłoszeni ciązy na bezrobociu otrzymam z zusu czy od państwa(nie znam się :-() jakieś pieniążki na utrzymanie siebie w okresie ciąży? Dodam jeszcze iż nie jestem mężatką. A zkładając gdybym była to jak wyglądałoby to pod względem jakichś dochodów?
Generalnie chodzi mi o to, że jeżeli byłabym zatrudniona to zus przez cały okres ciązy wypłaca mi pieniążki które zarabiałam dotychczas na umowie (tak słyszałam) ale jak jest w przypadku osoby bezrobotnej- takiej jak ja?

Z góry dziękuję za odpowiedź. To dla mnie na prawdę bardzo ważne.
 
reklama
Jestem w ciąży jakiś 6tydzień- dowiedziałam się o niej tydzień temu, ciąża jest potwierdzona przez ginekologa. Niestety nie posiadam zatrudnienia, jestem zarejestrowana na bezrobociu żeby mieć ubezpieczenie. Czy po zgłoszeni ciązy na bezrobociu otrzymam z zusu czy od państwa(nie znam się :-() jakieś pieniążki na utrzymanie siebie w okresie ciąży? Dodam jeszcze iż nie jestem mężatką. A zkładając gdybym była to jak wyglądałoby to pod względem jakichś dochodów?