reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Dużo wód płodowych w 27 tc

Doradora

Fanka BB :)
Dołączył(a)
6 Lipiec 2019
Postów
290
Hej dziewczyny . Dziś będąc na wizycie lekarskiej dowiedziałam się , ze posiadam dużo wód płodowych . Lekarz po badaniu ginekologicznym , stwierdził , że mam dość twardy i napięty brzuch . Pytał o skurcze , natomiast ja skurczy dotąd żadnych nie miałam. Wykonał usg i ( nie znam się na jednostkach jakimi się posługiwał ) mój wynik wód płodowych wynosi 16 , a górna norma to 20 . Powiedział , ze duża ilość wód grozi porodem przedwczesnym :( ogólnie się załamałam , bo od początku ciąży żyje w stresie , 3 poronienia za mna , jesrem na lekach przeciwzakrzepowych , na każda wizytę idę z dusza na ramieniu ( chyba tak to się mówi ) . Kontrola za 2 tygodnie i wtedy ma sprawdzić czy ilość wód wzrosła . Czy któraś z Pań była w podobnej sytuacji ? Z tego stresu o przyczyny tak dużej ilości wód oczywiście nie zapytałam . Bardzo boje się kolejnej wizyty i tego jakie mogą być skutki dużej ilości wód …
 
reklama
Zapewne chodzi o AFI. Ale skoro jest w normie, to nie rozumiem dlaczego lekarz Cię straszy.
Niestety nie porównam z moimi wynikami, bo nie mam ich w domu.
Z dwojga złego lepiej jak wód jest za dużo niż za mało - istnieje możliwość odciągnięcia tych wód przez lekarza. Wiem, że się łatwo mówi - ale staraj się myśleć pozytywnie. Norma AFI do 5-20, zatem jak najbardziej jest wszystko w normie.