reklama

jak i kiedy kakao?

Temat na forum 'Żywienie' rozpoczęty przez justynka1, 28 Styczeń 2008.

  1. justynka1

    justynka1 Mamusia Antoniusia

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Mój Antosio kończy roczek i wiem,że mogę zacząć już podawać mu kakao.I tu moje pytanie: jak? Tzn.czy mam mu je zrobić na mleku Nan,czyli takim jakie pije?I ile na początek?:rofl2:
     
  2. extasy102

    extasy102 młoda mama ale dużo wie:)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Witam. Nie wiem jak jest w POlsce ale u nas(Niemcy) jest w sklepach kakao dla maluszków od 1 roczku. Takie w kartonikach- zwykłe też mu podaje z normalnego mleka 3,5 % z 3 łyżeczkami kakao i troszke cukru. Mały to uwielbia :-)
     
  3. reklama
  4. justynka1

    justynka1 Mamusia Antoniusia

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    u nas tez sa takie mleka,ale ja wole dac mu na "nanie".cos wymysle.dzieki:-)
     
  5. miecia

    miecia Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Czytałam, że krowie mleko najlepiej podawać dopiero od 2-3 roku życia. Bardzo alergizuje...
     
  6. doveinred

    doveinred my little precious...

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Ponawiam pytanie drogie mamusie.

    Moj synek jest jeszcze maly ale nie zabardzo sie orientuje od kiedy mozna podawac. Barnim juz prawie wogole nie chce mleka wieczorem, a 2 razy dziennie rano 150ml i potem kaszka ze 150ml mleka to troche za malo jak na takiego szkraba.

    Od kiedy mozna podawac kakalko? moze to by bardziej zaciagnal niz samo mleko? i jak tak to jakie najlepiej urzyc.
     
  7. kerna

    kerna http://www.lauraziobro.pl

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    z tego co ja się orientuję to rocznemu dziecku można spróbować podać kakao. Jest bardzo silnym alegenem i może podrażnić śluzówkę przewodu pokarmowego. Ja michałwoi do mleka dosypałam dosłownie odrobinkę do mleka takiego zwykłego nie słodzonego kakao. Ale miał ponad rok:tak: Zaleca sięteż nie podawać go częściej niż 2-3 razy w tygodniu.
     
  8. Mama Helenki

    Mama Helenki i Aniki :D

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Powyżej roku :tak: Ja swojej kupowałam kaszkę mleczno ryżową z kakao :tak:
     
  9. doveinred

    doveinred my little precious...

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Dzieki.
    To mozna dopiero powyzej roku, troche kicha ale coz trzeba poczekac;-) o ile nie przestanie pic mleka-ha ha
     
  10. reklama
  11. kerna

    kerna http://www.lauraziobro.pl

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    to może mleko mu zmieszaj z czymś..nie wiem sokiem..........:confused:Zawsze możesz dosypywać mu troszkę ryżowej żeby było rzadkie ale o smaku....:tak:
     
  12. doveinred

    doveinred my little precious...

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Juz probowalam z dosypywaniem kaszek i tez nic nie dalo, tez nie chcial pic. Jak on juz widzi butelke wieczorkiem to juz ucieka i odrazu potrafi sie sam slicznie bawic:-D
    Moze zamiast mleka dam mu kaszki?zobacze....
     

Poleć forum