reklama

Jak rozmawiac??

Temat na forum 'Zwierzenia' rozpoczęty przez Anitt, 16 Maj 2007.

  1. Anitt

    Anitt Gość

    Witam dziewczyny.
    Powiedzcie mi jak mam rozmawiac z partnerem, zeby on cokolwiek mowil?? Ja juz nie mam sil... Ile pytan mozna zadac patrzac gleboko w oczy, ile pytan mozesz zadac gdy juz nie masz cierpliwosci i krzyczysz?? A on milczy... Dobija mnie to, jestem przez to cholernie nerwowa ale nie wiem co mam zrobic...
    Czy jest jakis zloty sposob?? Bo ja juz chyba probowalam wszystkiego...
     
  2. minka_12

    minka_12 Majowe mamy'08 Mama i Macocha ;-)

    Spróbuj napisać mu maila... Wiem, ze to głupie ale czasmi pomaga
     
  3. reklama
  4. timka

    timka Fanka BB :)

    Powiedz, że chcesz porozmawiać, a rozmowa nie polega wyłącznie na słuchaniu :)
     
  5. marishka

    marishka Mama lipcowa'06 Mama Natusi

    Ja własnie napisałam meżowi mega maila, bo jak mówiłam to samo to nie słuchal i nie rozumiał tylko mi przerywał i kłotnia na całego. Wiec napisałam, przeczytał jak już był spokój w domu i jak Natalka spała i DOTARłO!!!Wiec polecam coś takiego, albo zwykły list pisany ręcznie, to chyba jeszcze lepiej podziała (pismo mam fatalne, wiec by go nie odszyfrowal). Życzę powodzenia!
     
  6. nikita33

    nikita33 Fan(ka)

    List to dobry pomysł, jest szansa, że jak nie odpowie, to przynajmniej odpisze. Co do rozmów, to faceci na ogół nie cierpią, jak kobita staje przed takim i stwierdza - musimy porozmawiać. Czasem lepiej działa jakieś pytanko rzucone niby od niechcenia, na przykład kiedy odwrócona stoisz przy garach a facet akurat jest pod ręką, Ty pytasz o coś od niechcenia, nie patrzysz mu w oczy, nie śledzisz każdego jego mrugnięcia czy grymasu - wtedy taki osobnik czuje się trochę bezpieczniej. Czasem z rozpędu odpowie. A jak już odpowie, to starasz się delikatnie podtrzymać spokojną rozmowę;-). Z facetem trzeba jak z dzieckiem - krzykiem mało się wskóra. Taki oporny wtedy jeszcze bardziej się zamyka.

    pozdrawiam
    nikita
     
  7. elen_dir

    elen_dir Lipcowa mamusia Julenki

    no z tym listem to dobry pomysł :tak::tak::tak::tak:
    ale co zrobić kiedy nie skutkuje?
     
  8. BIEDRONKA

    BIEDRONKA MAJOWA MAMA 06` Fan(ka)

    u mnie niestety nie działały ani listy,ani maile:(((
     
  9. Hausfrau

    Hausfrau Fanka BB :)

    U mnie zadziałała taka taktyka:
    Kazałam Mężowi wyobrazić sobie sytuację kiedy nasze dzieci rosną i widzą, że my nie potrafimy rozmawiać ze soba, kłócimy się o pierdoły itp. Potem zadałam mu pytanie czy domyśla się co dzieci pomyślą o takim przykładzie rodziców i czy SAME będą potem umiały rozmawiać ze swoimi pratnerami.
    I pomogło.
     
  10. reklama
  11. mija79

    mija79 Patrysiowa mama

    Ja pisałam listy i smsy.Teraz na gg.
     
  12. gaga

    gaga uzależniona

    wiesz co nie wiem jaka was dzieli odległośc ale nas w zasadzie przejście z pokoju do kuchni i zdarza się rozmowa na gg :sorry:
    ehhhh czasem to bym pała potraktowała:wściekła/y::wściekła/y::wściekła/y:
     

Poleć forum