reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

JAKI WÓZEK 2w1 ?

C.K

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
28 Styczeń 2020
Postów
37
JAKI WÓZEK 2w1 ?! 🛒👶

Cześć Mamusie 😊

To moja pierwsza ciąża i jestem zielona w tych sprawach , a chciałabym dokonać dobrego wyboru wózka. Po przejrzeniu wielu wózków znalazłam dwa które najbardziej odpowiadają moim oczekiwaniom.

Mój wybór padł na:

Muuvo QUICK 2.0 2w1
Cybex Balios S Lux 2w1

Czy któraś z Was posiada i może wypowiedzieć się na temat podanych wózków czy polecacie czy nie? A może macie jakiś inny fajny model wózka 2w1 do polecenia ? :)

Może nawet jakaś mama skorzysta z tego postu i zdecyduje się właśnie na zakup któregoś z tych wózków. ;)


W wózku zależy mi abym mogła wykorzystać wózek 2w1 w pełni do końca okresu wózkowania dzidzi i nie musiała zmieniać spacerówki na inną - lżejszą (jak to wyczytałam na wielu forach, "bo w wózkach 2w1 są za ciężkie i niewygodne"). Zależy mi również ,aby spacerówka składała się wraz ze stelażem nie zależnie w jakim kierunku jazdy jest zamontowana, gondola nie była zbyt mała, wózek 4 kołowy, lekkość prowadzenia, stabilność, ważne jest dla mnie dobra jazda wózka w różnych warunkach mieszkam w Norwegii i fajnie jakby wózek dobrze radził sobie w dość srogich zimowych warunkach, na żwirkowej powierzchni i piachu.

Jeśli jesteście szczęśliwymi posiadaczkami ,któregoś z tych modeli dajcie znać w ankiecie który wózek posiadacie i opinie w komentarzu ,który polecacie.