reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

kupa w majtkach-POMOCY

annaso

Mama Antosia:) 05.06.2006
Dołączył(a)
19 Maj 2007
Postów
67
Rozwiązania
0
Czy macie jakies metody na kupę w majtkach. Moj dzieciak ma 3 lata-od połtora roku woła siku,wogóle nie chodzi w pampersie.I raz albo 2 zdazylo mu sie ze zrobil kupe w nocnik. Dzien w dzien robi w majtki. Użylam juz wszystkich metod-obiecuje codziennie nagrodę, byl na nauce u innych dzieci, krzyczałam, chwalilam, mamy nocnik i podkladke i na kibelku samym siedzimy-WSZYSTKO. I nic..... Z premedytacja mowi do mnie ze jutro zrobi do nocnika i w nastepnym dniu robi w majtki. Juz nie mam sil,POMOCY!!!
 
reklama

głuszek

www.ratujmaluchy.pl
Dołączył(a)
26 Październik 2005
Postów
7 746
Miasto
Kraków
Rozwiązania
0
ja tak miałam ze starsza
powiedzialam młodej ze nie pójdzie to przedszkola jak bedzie kupa w gaciach i teraz poskutkowało. Za kazdym razem woła po kupie: Ja zawołalam kupkę, chyba pójde do tego psedskola, plawda mamo?
Ale walczylismy 2 miesiace. A zaczeła robic z powrotem w majtki jak brat zaczal chodzic. A zaznacze ze od 8 miesiecy była juz bez pieluchy i taki regres nastapił!​
 

Kasia 79

Aktywna w BB
Dołączył(a)
13 Maj 2009
Postów
76
Miasto
Londyn
Rozwiązania
0
a u nas pierw nauczyła sie robić kupę do nocnika, potem dopiero siku na nocnik...

musisz cierpliwie czekać... chyba krzykiem, siłą nic się nie zdziała..
 

ozkane

Tylko mama
Dołączył(a)
24 Lipiec 2008
Postów
3 114
Miasto
WA
Rozwiązania
0
Ja miałam (mam w zasadzie) ten sam problem. Prosiłam, obiecywałam nagrody, udawałam smutną, obrażoną i nic. Dopiero wczoraj jak kolejny raz kupa była w majteczkach powiedziałam, że koniki Pony, które były na majteczkach uciekły przez kupkę. Przypadkiem na to wpadłam bo akurat prasowanka z kucykami Pony odpadła. Córcia przejęła się tym bardzo bo dzisiaj sama zawołała, że chce do toalety się załatwić, żeby rysunek z misiem nie uciekł.
 

Omg

Dołączył(a)
18 Grudzień 2011
Postów
1
Rozwiązania
0
Czesc, moj kolega ma 18 lat i ostatnio na imprezie w jego majtkach tez pojawila sie kupa.
Czy w tym wieku to normalne?
 

monkami

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
15 Wrzesień 2009
Postów
62
Rozwiązania
0
Witam;)....ale jak dlugo czekac?!....moja corka kiedy skonczyla roczek rowniez robi siusiu na nocnik a kupe po dzis dzien w gacie!!!....rece opadaja bo przeciez te kupy to juz nie sa takie malutkie tylko mega wielkie no i codzien gacie ida do kosza....
Dodam,ze mala wszystko rozumie jak jej sie tlumaczy,ze mama jest smutna i tata rowniez to ona obiecuje ze jutro "kolo"-tak mowi na kupe,bedzie do kibelka i znowu sie powtarza ze gowno ląduje w gaciach.Nie wiem juz jakich metod mam uzyc,dzisiaj za kare poszla spac bez bajki-usnela okolo 18;30...szkoda mi jej kiedy musze byc konsekwentna ale co mam zrobic.
RATUNKU!!!!....idzie lato a ja bede miec obawy czy na spacerze mi sie nie zesra....corka ma juz 2,5 roku wiec powinna juz zalatwiac swoje potrzeby do kibelka.
 
reklama
Dołączył(a)
13 Lipiec 2013
Postów
2
Rozwiązania
0
Witam!

Mam czwórkę dzieci i wielki problem ze swoją 3-letnią córką, która od 2-tygodni znowu robi kupę i siku w majtki, a robiła już normalnie w sedes. Moja najmłodsza córka ma 13 miesięcy i praktycznie od niedawna mamy problem z naszą 3-latką. Nic nie pomaga- prośby, groźby, zakładanie pampersa. Co to może być, jak sprawić,aby znowu chodziła na sedes. POMOCY!!!!!
 
reklama
Autor Podobne tematy Forum Odpowiedzi Data
Majaaa1102 Kupka niemowlęcia Potrzebuję porady 3
V Kupa ? Jest się czym martwić ?- zdjęcie Niemowlaki 8
Marusia621 Zielona kupa Potrzebuję porady 5
B Bolesne zatwardzenia u noworodka Potrzebuję porady 23
A Kupa 3 miesięcznego chłopca (zdjęcia kupy w poście) Zdrowie 7
L Kupa dwulatka. Potrzebuję porady 3
O Zielona kupa Potrzebuję porady 13
P Zielona kupa niemowlaka Potrzebuję porady 7
K Zielona, rzadka kupa u 3 latki Forum pediatryczne 2
K Dziwne kupki, bąki, rozdrażnione dziecko, nietolerancja laktozy? Niemowlaki 23
M Ciemna kupa niemowlaka Potrzebuję porady 11
P Córcia 4tyg problem z kupką Noworodek 10
E Kupa wodnista ze śluzem? Zdrowie 5
E Wodnista kupa z śluzem? Żywienie 0
Marlena** Kupa w pieluchę Trzylatki 1
Katkax Zbyt częsta kupa u niemowlaka. Niemowlaki 7
H Zielona kupa :) Forum pediatryczne 3
Brunkowa Mama Kupa w przedszkolu Roczniaki i dwulatki 4
M Gęsta kupa u niemowlaka czy to może być alergia???? Mały alergik 4
A co myslicie ? Potrzebuję porady 19
M BTHCG PRZYROST - POMOCY Ciąża, poród, połóg 6
A Beta hcg - jaka byla u Was? Ciąża po poronieniu 21
R Gęsta wydzielina , zatkany nos i kaszel jedynie w nocy. pomocy Potrzebuję porady 3
Pauplo000 Pomocy, cukrzyca ciążowa Potrzebuję porady 8
X Blagam pomocy! Bezsennosc 2 latka Potrzebuję porady 17
Polciaxyzx Lametta pomocy:) Potrzebuję porady 4
N Pomocy, zastoj Potrzebuję porady 5
I Pomocy! Potrzebuję porady 2
D Ząbkowanie a zaparcia Potrzebuję porady 5
M Wyniki do pracy która pisze POMOCY Przyszłe mamy 1
J Pomocy!!!! 33 tydzień ciąży, przytyłam tylko 200g...!!! Ciąża, poród, połóg 15
Z Pomocy badania prenatalne bialko ! Potrzebuję porady 3
kingulxx Pomocy- beta HCG Potrzebuję porady 12
Jeanetttte Test przed @ Potrzebuję porady 12
D Mamy styczniowe POMOCY! Styczniowe mamy 2020 7
I Poronienia 2x, gdzie szukać pomocy Trójmiasto Ciąża po poronieniu 11
Albi Upragniona ciąża czy przewidzenia? Potrzebuję porady 54
kkotek23 WYSYPKA pomocy..... Potrzebuję porady 6
Sylwia199630 Co mi dolega ? Pomocy Lutowe mamy 2020 11
R Pomocy zmiany skórne , krosty, trądzik ? Potrzebuję porady 2
F Odstawienie luteiny pomocy! Staramy się 17
Madzia04071990 Mamusie pomocy!!! Waga 11-miesięcznego dziecka Sierpniowe mamy 2019 60
Madzia04071990 Testy owulacyjne- pomocy dziewczyny 🙈 Staramy się 27
s.magdalena339 Pomocy! Poród się zaczyna???? Potrzebuję porady 9
D Chusta vs nosidło. Pomocy! Niemowlaki 14
gajdowa Różowy śluz przed miesiączka pomocy Staramy się 28
M Pomocy! Brak zarodka, duży pęcherzyk żółciowy Potrzebuję porady 63
A CYTOMEGALIA Potrzebuję porady 20
monika1990000 Pomocy!!!! Potrzebuję porady 14
R Odpieluchowanie 2-latka i nagły problem z kupką, POMOCY Potrzebuję porady 6

Podobne tematy

Do góry